واکنش AFC به فزونی دیرهنگام پرسپولیس مقابل السد

به گزارش وبلاگ ماشین، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که گل دیرهنگام مهاجم پرسپولیس، این تیم را به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسانده است.

واکنش AFC به فزونی دیرهنگام پرسپولیس مقابل السد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماشین، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره رجحان یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل السد قطر، ضمن اشاره به صحنه هایی از مسابقه نوشت: گل دیرهنگام آل کثیر باعث رجحان پرسپولیس مقابل السد و صعودش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. پرسپولیس خیلی دیر و با گل عیسی آل کثیر پیروز شد السد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و صندلی خود را برای سومین بار در چهار سال اخیر، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

دو تیم پیش تر در نیمه نهایی سال 2018 با هم بازی نموده بودند که پرسپولیس با رجحان 2 بر یک در مجموع دو بازی به فینال رسید. این دو تیم سپس در سال 2019 به مصاف هم رفتند که تیم پیروز عوض شد.

در حالی که به نظر می رسید بازی دو تیم به وقت اضافه برسد، سومین موقعیت آل کثیر با خوش شانسی همراه بود. او که روی ارسال کرنر امید عالیشاه بدون هیچ چالشی پریده بود، سعد الشیب را تسلیم کرد و با دومین گلش در لیگ قهرمانان آسیا، تیم خود را به مرحله بعدی فرستاد. پرسپولیس به الاهلی عربستان و پاختاکور در یک چهارم نهایی اضافه شد و قرعه کشی این مرحله روز دوشنبه برگزار می گردد. التعاون و النصر در دیداری تمام عربستانی، آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی را برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش AFC به فزونی دیرهنگام پرسپولیس مقابل السد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش AFC به فزونی دیرهنگام پرسپولیس مقابل السد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید