هروی: هدفمان کسب 3 سهمیه کامل در المپیک است

به گزارش وبلاگ ماشین، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تمام کوشش کادر فنی و ملی پوشان این است که 3 سهمیه کامل در المپیک پیش رو داشته باشیم.

هروی: هدفمان کسب 3 سهمیه کامل در المپیک است

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در گفت و گو با ، گفت: اردوی تیم ملی کشورمان برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا از یکشنبه هفته آینده (28 مهر ماه) شروع و تا چهارم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مسابقاتی که در اسپانیا برگزار می گردد به عنوان هفتمین و آخرین رقابت کاراته کاران ما در سال 2019 به شمار می آید.

او توضیح داد: امیدوارم بتوانیم حضور موفقی در آخرین کاراته وان سال 2019 میلادی داشته باشیم و ملی پوشان کشورمان امتیازات لازم صعود به المپیک را از این مسابقات کسب کنند.

:

هروی اضافه کرد: پس از یک استراحت کوتاه، مسابقات جهانی 2020 برگزار می گردد و تا اواسط اسفند ماه امسال ادامه می یابد. ملی پوشانمان پنج رویداد رقابتی در سال جدید میلادی برای کسب سهمیه المپیک خواهند داشت که شامل چهار لیگ جهانی مختلف و یک مرحله سری آ می گردد که کاراته کاران کشورمان باید از این فرصت باقی مانده تا خاتمه امسال حداکثر استفاده را ببرند.

هدف ما کسب سه سهمیه کامل در المپیک است

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در ادامه گفت: تمام کوشش کادر فنی و ملی پوشان این است که در خاتمه رقابت ها سهمیه المپیک 2020 توکیو را به دست آوریم و سه سهمیه کامل در المپیک پیش رو داشته باشیم. یک شانس دیگر هم برای کاراته کشورمان وجود دارد و آن هم مسابقات فرانسه است که اردیبهشت ماه امسال برگزار می گردد و ورزشکارانی که در آن رقابت صاحب مدال شوند به صورت مستقیم به المپیک راه می یابند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هروی: هدفمان کسب 3 سهمیه کامل در المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: هدفمان کسب 3 سهمیه کامل در المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید