هتل 4 ستاره تو سیزنز دبی

به گزارش وبلاگ ماشین، یکی از خوبی ها و مزیت های این هتل 4 ستاره، نزدیکی به ساحل دبی است. به راحتی با 17 دقیقه پیاده روی از هتل تو سیزنز دبی Two Seasons Hotel به ساحل خواهید رسید. در نتیجه تمام راحتی ها و تفریحات هتل در اختیارتان قرار می گیرد. این هتل تا فرودگاه دبی، حدود 24.8 کیلومتر فاصله داشته و ترانسفر فرودگاهی شما را به راحتی تا هتل و یا بالعکس می رساند. اگر در پی هتلی برای اقامت در تعطیلات و سفر خود هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که به سراغ هتل تو سیزنز دبی بیایید.

هتل 4 ستاره تو سیزنز دبی

خدمات رفاهی هتل تو سیزنز دبی

این هتل 4 ستاره در سال 2010 و در ساختمانی با 40 طبقه ساخته شده است و دسترسی شما را به مراکز تجاری و خرید به وسیله ایستگاه مترو راحت تر می کند. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی (در صورت پرداخت هزینه آن)، کافی شاپی در لابی، خدمات تور و گردشگری دبی، برگزاری مراسمات عروسی، خدمات ارزی، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. برای بچه ها و حتی بزرگسالان امکان بازی در فضای بسته و اتاق بازی هم وجود دارد.

ورود به هتل تو سیزنز دبی، یعنی شروع چک-این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر است و تا نیمه شب ادامه دارد. حداقل سن چک-این 18 سال است.

تا ساعت 12 ظهر هم، باید سوئیت خود را تخلیه کنید. برای مهمانانی که نیاز به خدمات ویلچر و امکانات ویژه دارند، تمام امکانات و شرایط فراهم است. برای تخت اضافه باید هزینه جداگانه بپردازید. در ضمنً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

صندوق امانات در میز پذیرشآسانسور
اینترنت وای فای رایگانتبدیل ارز و خودپرداز
خدمات اتوشویی در صورت درخواست2 اتاق ملاقات
تلویزیون در فضای عمومیکافی نت
فضایی برای افراد غیر سیگاری و سیگاریانبار چمدان
صندوق اماناتخدمات کرایه ماشین و لیموزین
روزنامه در لابیشاتل رایگان به ساحل
خدمات نگهداری از بچه هاقهوه و کافی در لابی
چک این سریعتهویه مطبوع در کل فضاهای هتل
امکاناتی برای افراد ناتوان مانند ویلچررختکن برای استخر

برای مسافران تجاری، 15 اتاق ملاقات و فضای کنفرانسی به مساحت 252 متر مربع، خدمات فکس یا فتوکپی و پارکینگ در نزدیکی هتل فراهم شده است. خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به بیشتر زبان های دنیا صحبت می کنند. بنابراین با دانستن یکی از این زبان ها، به راحتی می توانید با کارکنان هتل، ارتباط برقرار کنید. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل تو سیزنز دبی

هتل باغ بسیار زیبایی دارد که می توانید در آن قدم زده و یا اگر مایل بودید به سونا با استخر آبگرم با تمام امکانات رفاهی و خدماتی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، استخر بر روی پشت بام با کافه کنارش یا به آرایشگاه با تمام خدماتش بروید. اینترنت رایگان وای فای در منطقه ها عمومی، پارکینگ رایگان و شاتل ساحلی رایگان هم ارائه می دهد. برای بچه ها، استخر فراهم بوده و در کلاس های ورزشی باشگاه هم می توانید شرکت کنید. برای بچه ها مجزا اتاق بازی ساخته اند.

رستوران های هتل:

مدیریت رستوران هتل هر روزه بوفه ای متنوع را برای مهمانان تدارک دیده است. در مجموع می توان هشت رستوران را در این هتل آپارتمان برشمارد که تعدادی از آن ها را به نام برایتان معرفی می کنیم.

کافه لو گرند (Le Grand Cafe): کافه رستورانی با سرو انواع غذاهای بین المللی است و هر روزه باز است.

کافه کنار استخر: این کافه، در کنار استخر قرار گرفته و هر روزه باز است.

خانه نودل (Noodle House): این رستوران دقیقا در هتل تو سیزنز دبی واقع شده و غذاهای بین المللی و صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. هر روزه باز است.

لا تراس (La Terrasse): از رستوران های خوب دبی است که غذاهای بین المللی را برای شام سرو می کند. برای این رستوران، باید از قبل میز رزرو کنید و هر روزه باز است.

خدمات سرویس دهی سوپرمارکت رایگان ارائه می شود و مهمانان می توانند از خدمات شبانه روزی در اواخر شب هم استفاده کنند.

امکانات اتاق های هتل تو سیزنز دبی

اتاق های این هتل به زیبایی طراحی داخلی و مبله شده اند و در مجموع 1010 اتاق آپارتمان یا سوئیت دارد. برای سوئیت ها، تمامی امکانات مورد نظر مهمانان در نظر گرفته شده است. اگر با کودک خود قصد اقامت در هتل تو سیزنز دبی را دارید، می توانید از تخت های موجود استفاده کنید. همچنین تخت اضافه تاشو یا مبلی هم می توان درخواست داد که برای آن باید هزینه ای جداگانه بپردازید.

بعضی از سوئیت ها برای اقامت 6 نفر تجهیز شده اند و بسیار بزرگ هستند. اینترنت وای فای به همراه میز مطالعه و یک مبل راحتی برای نشستن و استراحت خواهید داشت. درون حمام ها هم تمام امکانات نظافتی و بهداشتی با وسایلی مانند شامپوها، نرم کننده ها، خمیر دندان، دستمال کاغذی، مسواک و … قرار گرفته است. برای خانواده هایی که با کودک در این هتل اقامت دارند، امکاناتی برای مراقبت از بچه ها در اتاقشان در نظر گرفته شده است. اگر به وسیله دیگری نیاز دارید، از میز پذیرش بخواهید.

تهویه مطبوعروزنامه رایگان
تراس مبله شدهدیوارهایی عایق صدا
یخچالتلویزیون صفحه تخت
کافی میکس و چای سازنظافت روزانه
بطری آب معدنی رایگاندستمال کاغذی رایگان
سشوارحوله ها و حوله لباسی
اتو و میز اتو (در صورت درخواست)گاوصندوق در اتاق
خدمات اتو در صورت درخواستترکیب وان و دوش در حمام
تخت تاشو اضافه (با شارژ جداگانه)میز مطالعه
تلفناینترنت پر سرعت
شبکه های دنیای برای تلویزیونحمام مجزا

انواع سوئیت های هتل تو سیزنز دبی

تمام امکانات نام برده شده در متن بالا، همگی در تمام سوئیت ها و آپارتمان های هتل قرار دارند. از بابت راحتی در این اتاق ها، مطمئن باشید.

سوئیت گرند: مساحت این سوئیت، 102 متر مربع است و نمایی رو به شهر را ارائه می دهد. در این سوئیت به راحتی 4 بزرگسال و دو کودک می توانند اقامت داشته باشند. یک تخت کینگ دو نفره، دو تخت یک نفره و یک سوفا و مبل راحتی تخت شو در این اتاق قرار داده شده است. تمام امکانات آشپزی در آشپزخانه ای کوچک به همراه دیگر امکانات دارد.

سوئیت دولوکس: این سوئیت هم، نمایی رو به شهر داشته و تمام امکانات مورد نیاز شما را دارد. یک تخت بزرگ دو نفره در آن واقع شده و دو بزرگسال به همراه یک کودک می توانند در آن اقامت داشته باشند. مساحت این سوئیت، 58 متر مربع است.

سوئیت پریمیوم: این سوئیت هم، نمایی رو به شهر داشته و تمام امکانات مورد نیاز شما را دارد. یک تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت یک نفره در آن واقع شده و دو بزرگسال به همراه یک کودک می توانند در آن اقامت داشته باشند. مساحت این سوئیت، 70 متر مربع است. امکانات این اتاق، بسیار شبیه به سوئیت دولوکس است.

سوئیت گرند با نمای رو به دریا: همانند دیگر سوئیت های گرند، مساحت این سوئیت، 102 متر مربع است و نمایی رو به دریا را ارائه می دهد. در این سوئیت به راحتی 4 بزرگسال و دو کودک می توانند اقامت داشته باشند. یک تخت کینگ دو نفره، دو تخت یک نفره و یک سوفا و مبل راحتی تخت شو در این اتاق قرار داده شده است.

سوئیت گلوریا اکسکیوتیو: این سوئیت، نمایی رو به شهر را ارائه می دهد. یک تخت دو نفره کینگ در آن قرار گرفته است. بعضی از سوئیت های گلوریا نمایی رو به دریا دارد. پس به راحتی می توانید نمای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سوئیت پریمیوم: هر چند مساحت این اتاق، 70 متر مربع است اما تمام امکانات ویژه و مورد نیاز مهمانانش را فراهم می کند. این سوئیت نمایی رو به شهر را ارائه می دهد. یک تخت کینگ در اتاق قرار گرفته است.

سوئیت دو خوابه: یک تخت دو نفره کینگ و دو تخت یک نفره در آن، قرار داده اند. مساحت آن، حدود 135 متر مربع است که نمایی رو به شهر دارد.

آپارتمان دو اتاق خوابه: از جمله اتاق های استاندارد دیگر هتل است که یک تخت دو نفره کینگ و دو تخت یک نفره در آن قرار گرفته است. مساحت اتاق، 102 متر مربع است و گنجایش 4 مهمان بزرگسال و دو کودک را دارد.

آپارتمان یک اتاق خوابه: در این اتاق 70 متر مربعی، یک تخت دو نفره بزرگ با تمام امکانات اتاق ها قرار داده شده است. پنجره های اتاق نمایی رو به شهر دارند.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

به راحتی و با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از هتل تو سیزنز دبی به نالچ ویلیج (روستای دانش دبی)، ایستگاه تراموا آل صفوح، دبی مدیا سیتی و بسیاری از جاذبه های دبی می رسید. مرکز خرید امارات دبی در 1.3 کیلومتری این هتل واقع شده است، پس به راحتی با پیاده روی به آنجا برسید. همچنین ایستگاه مترو مرکز خرید امارات هم تنها 1.9 کیلومتر تا این مکان فاصله دارد. امکان کرایه تاکسی هم دارید.

برج خلیفه: تا شما 7 کیلومتر فاصله دارد و با هزینه تاکسی بسیار کمی می توانید خود را به این برج دیدنی برسانید.

دبی مال: 1 کیلومتر تا هتل تو سیزنز دبی فاصله دارد. می توانید با تاکسی 20 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.

سیتی واک مال: این مرکز خرید با تفریحات بسیارش تا این هتل 14.8 کیلومتر فاصله دارد و می توانید با مترو به آنجا بروید. خوشبختانه ایستگاه مترو در روبروی هتل قرار گرفته است.

دبی اوتودروم: تا این مرکز تفریحی 9 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 10 دقیقه در راه خواهید بود.

پارک آبی آکواونچر: از بهترین پارک های آبی دبی بوده که در فاصله 6.3 کیلومتری هتل واقع شده است.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب: فاصله پارک تفریحی تا هتل، 15.1 کیلومتر است.

برج العرب: در 4.5 کیلومتری هتل بوده و اوقات خوبی را برای شما فراهم می آورد.

فرودگاه بین المللی دبی: 24.8 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه است. در نتیجه، نزدیک ترین فرودگاه به هتل تو سیزنز دبی بوده و می توانید ترانسفر فرودگاهی درخواست دهید.

فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 23.6 کیلومتر فاصله دارد. با 30 دقیقه رانندگی و تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی خواهید رسید.

فرودگاه بین المللی شارجه: 6 کیلومتر است که با تاکسی حدود یک ساعت تا هتل فاصله دارید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، خیابان شیخ زاید، روبروی ایستگاه مترو اینترنت سیتی

Opposite Internet City Metro Station - Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

منبع: گردشبان

به "هتل 4 ستاره تو سیزنز دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره تو سیزنز دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید