نسخه فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ماشین، نسخه فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند با امکاناتی مانند دوربین 360 درجه، کنترل کروز تطبیقی، دستیار پارک اتوماتیک معرفی گردید.

نسخه فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 معرفی گردید

به گزارش خبرنگار ، برند اوپل، یکی از قدیمی ترین برندهای خودرو سازی آلمانی است که شاید آوازه آن نسبت به رقبای دیگرش مانند ب ام و (BMW) و مرسدس بنز (Mercedes-Benz)، کمتر به گوش برسد. مرکز فرماندهی این کمپانی در هِسِن آلمان واقع شده و به فعالیت هایی همانند طراحی، مهندسی، فراوری و توزیع محصولات اوپل، خودروهای تجاری سبک وزن و قطعات خودرو مشغول است.به نقل از موتور وان؛ کراس اور اوپل گرندلند با برداشتن X از نامش، مانند دیگر مدل های اخیر روزلهایم، تغییرات زیادی در داخل و خارج دریافت نموده است.

خودرو گرندلند دارای داشبورد بازطراحی شده برای تنظیمات صفحه نمایش دوگانه است. اوپل با معرفی دوربین 360 درجه و کنترل کروز تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت (استارت-استاپ)، به شرط مجهز بودن این کراس اور به جعبه دنده اتوماتیک، فناوری های بیشتری را به گرندلند 2022 اضافه می نماید. کراس اور به روز شده دارای سیستم حفظ فعال جهت حرکت و دستیار پارک اتوماتیک برای راهنمایی وسایل نقلیه به داخل و خارج از پارکینگ است.

این خودروی مجذوب کننده بعلاوه از فناوری چراغ های LED ماتریسی گرفته شده از مدل پرچم دار اینسیگنیا (Insignia) استفاده می نماید. به ازای هر چراغ، 84 دیود ساطع کننده نور وجود دارد و اوپل با افزودن سیستم دید در شب با دوربین مادون قرمز که قادر است افراد و حیوانات را تا 100 متر در جلو تشخیص دهد، باعث بهبود دید راننده می گردد. مسئولان اوپل اعلام نموده اند در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این خودروی تازه منتشر خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نسخه فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید