لمپارد: همواره خودم را زیر سوال می برم، آبراهام هیچ وقت در محوطه جریمه مضطرب نمی گردد

به گزارش وبلاگ ماشین، فرانک لمپارد جنگندگی را عامل فزونی تیمش در دربی لندن دانست.

لمپارد: همواره خودم را زیر سوال می برم، آبراهام هیچ وقت در محوطه جریمه مضطرب نمی گردد

به گزارش وبلاگ ماشین، فرانک لمپارد پس از فزونی 2 - یک تیمش در خانه آرسنال در دربی هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس از جنگندگی به عنوان عامل فزونی آبی های لندن نام برد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: مهم ترین موضوع، روحیه و شخصیت تیم است. آرسنال سریع تر بود و ما تحت تاثیر سرعت آن ها قرار داشتیم. نمی توانستم با صدا پیغام خودم را ارسال کنم . اندک اندک بهتر شدیم. آرتتا احمق نیست و دید مقابل تاتنهام چگونه بازی کردیم. نمی خواهم بگویم تیم پر از روحیه بود اما نشانه خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. بازی را بردیم و نیمه دوم کاملا متفاوتی را داشتیم. جنگیدن، شور و ذوق، عامل فزونی نام داشت. به فشار آوردن ادامه دادیم و در نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم. مشکل ما در خانه هم همین مساله است. اشتباه می کنیم و به دنبال آن گل می خوریم؛ در صورتی که باید به خودمان باور داشته باشیم.

او در ادامه اضافه کرد: عکس العمل بازیکنان را دوست داشتم. قطعا از نفرات اصلی نمی خواهید فقط در زمین حضور داشته باشند.نمی توانید به چنین ورزشگاهی بیایید و به نتیجه نگرفتن فکر کنید.در بین 2 نیمه صحبت های بازیکنان کمی با عصبانیت همراه بود که به نظرم مسئله خوبی است. اگر همین طور ادامه دهیم، نقطه بازگشت خوبی برای ما رقم می خورد. به خاطر جنگندگی پیروز شدیم. جورجینیو می توانست کارت زرد دوم را دریافت کند و کمی در این صحنه خوش شانس بودیم. صحنه واضح نبود و برخی اوقات شانس را خودتان ایجاد می کنید. همواره خودم را زیر سوال می برم. این روش من است. همه چیز را زیر سوال می برم. باید نزدیک کادر فنی تیم کار کنید. گلزنی آبراهام به او یاری خواهد نمود.در بازی مقابل تاتنهام غیر از گلزنی همه کار کرد. هر چقدر پیشرفت کند، بیش تر ما را شگفت زده می نماید. تامی هیچ وقت در محوطه جریمه مضطرب نمی گردد و دائما عطش گلزنی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لمپارد: همواره خودم را زیر سوال می برم، آبراهام هیچ وقت در محوطه جریمه مضطرب نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: همواره خودم را زیر سوال می برم، آبراهام هیچ وقت در محوطه جریمه مضطرب نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید