جدایی دردناک برای طرفداران تیم پرافتخار؛ اسطوره محبوب اخراج شد!

به گزارش وبلاگ ماشین، پائولو مالدینی، مدیر فنی باشگاه میلان که از تصمیم گیرندگان ارشد این باشگاه در سالیان گذشته بود، از سمت خود برکنار شد.

جدایی دردناک برای طرفداران تیم پرافتخار؛ اسطوره محبوب اخراج شد!

به گزارش وبلاگ ماشین آنلاین، پائولو مالدینی و ریکی ماسارا پس از یک جلسه پرتنش با جری کاردیناله، مالک میلان از سمت های خود اخراج شدند. قرار بود در این جلسه برنامه های میلان برای فصل بعد تعیین گردد، که در نهایت بین دو طرف مجادله صورت گرفت و در نهایت حکم خروج مالدینی و ماسارا اعلام شد.

این اتفاق به معنای دگرگونی کامل در ساختار باشگاه میلان است، جایی که مالدینی و ماسارا مسئولیت نقل وانتقالات و مذاکره قراردادها را بر عهده داشتند.

این یک جدایی دردناک برای طرفداران میلان است چرا که مالدینی در تمام دوران حرفه ای خود در این باشگاه بوده است، ابتدا به عنوان بازیکن و سپس از سال 2018 مدیر فنی این باشگاه بود.

میلان فصل قبل نتوانست از عنوان قهرمانی خود در لیگ ایتالیا دفاع کند و تنها توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و در لیگ قهرمانان نیز در مرحله نیمه نهایی ناکام ماند و از رسیدن به ملاقات نهایی بازماند.

گزینه اول برای جایگزینی پائولو مالدینی در پست مدیر فنی ایگلی تاره است که دیروز صبح اظهار داشت قراردادش را به عنوان مدیر ورزشی لاتزیو تمدید نخواهد کرد و گفته می گردد او به زودی راهی میلان می گردد تا به جای مالدینی معرفی گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدایی دردناک برای طرفداران تیم پرافتخار؛ اسطوره محبوب اخراج شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی دردناک برای طرفداران تیم پرافتخار؛ اسطوره محبوب اخراج شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید