لرستان در بحث گیاهان دارویی می تواند به عنوان یک قطب مطرح باشد

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران/لرستان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در بحث گیاهان دارویی استان می تواند به عنوان یک قطب مطرح باشد.

لرستان در بحث گیاهان دارویی می تواند به عنوان یک قطب مطرح باشد

دکتر محسن اسدبیگی در جلسه آنالیز توانمندی توریستی سلامت در لرستان که با همت سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی استان در سالن اجتماعات این نهاد برگزار گردید، اظهار کرد: توریستی سلامت موضوعی است که می توان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های لرستان مورد آنالیز قرار گیرد.

وی افزود: لرستان مثل همه پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی که دارد می تواند در بحث توریستی سلامت ورود پیدا کند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: با توجه به ظرفیت های استان در بحث خدمات پزشکی به علت وجود پزشکان حاذق و متخصص دسترسی بهتر به امکانات وجود دارد.

اسدبیگی اظهار کرد: در یکی دو بیمارستان خصوصی و دولتی در استان طراحی سایت ها، اطلاع رسانی وحوزه های پژوهشی آموزشی انجام و برای گرفتن دانشجوی خارجی یکسری اقدامات خوبی انجام شده است و این ظرفیت خوبی برای توریستی سلامت است.

وی اعلام کرد: در لرستان می توان خدمات تخصصی را با وجود پزشکان متخصص و دستگاه های ویژه تخصصی برای بیماران قلب و عروق ارائه داد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: اختصاص دستگاه سی-تی-آنژیو- 256 لرستان شاخص خوبی برای جذب توریست سلامت در بخش بیماری های قلبی و عروقی است.

وی افزود: در بحث بسته بندی، توزیع، عرضه و تولید گیاهان دارویی لرستان می تواند به عنوان یک قطب مطرح باشد.

اسدبیگی اعلام نمود: در لرستان زمینه فعالیت خوبی برای کشت گیاهان دارویی وجود دارد چرا که بیس زیاد است و این موضوع پتانسیل خوبی در درآمدزایی و رونق مالی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لرستان در بحث گیاهان دارویی می تواند به عنوان یک قطب مطرح باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستان در بحث گیاهان دارویی می تواند به عنوان یک قطب مطرح باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید