قیمت اجاره آپارتمان 80 تا 150 متر ، هزینه تبدیل به احسن در بازار اجاره

به گزارش وبلاگ ماشین، هزینه تبدیل به احسن در بازار اجاره مسکن نیز مانند سایر بخش های این بازار افزایش یافته است و متقاضیان برای اجاره یک آپارتمان میانه 100 مترمربعی در منطقه ها معمولی و مصرفی واقع در نیمه شمالی شهر باید به طور میانه رقمی حول و حوش یک میلیارد تومان، در نظر داشته باشند. در واقع می توان گفت هم اکنون و در آخرین روزهای پاییز، هزینه اجاره نشینی در مرکز در واحدهای مسکونی با میانه مساحت 100مترمربع در منطقه ها مصرفی نیمه شمالی تهران مانند منطقه 5 تا یک میلیارد تومان (رهن کامل) رسیده است. البته این اندازه میانه رهن کامل تقریبی برای متقاضیان این بخش از بازار املاک مسکونی است. به عبارت دیگر در این منطقه ها نمونه هایی از فایل های با مبلغ رهن پیشنهادی کمتر وبیشتر نیز - عمدتا بازه قیمتی 700 میلیون تا یک و نیم میلیارد تومان- قابل جست وجو برای متقاضیان است.

قیمت اجاره آپارتمان 80 تا 150 متر ، هزینه تبدیل به احسن در بازار اجاره

آنالیز ها وتحقیقات میدانی دنیای اقتصاد نشان دهنده افزایش نسبی تقاضا برای اجاره واحدهای مسکونی با مساحت بالاتر از 80 مترمربع در ماه های اخیر است. این موضوع به علت ناتوانی بسیاری از متقاضیان برای تبدیل واحد مسکونی خود به واحد بزرگ تر در بازار معاملات خرید وفروش مسکن به علت رشد محسوس قیمت ها ایجاد شده است. در ماه های اخیر در پی استمرار افزایش قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید خانوارها، بخشی از افرادی که در واحدهای مسکونی کوچک تر یا با مساحت کمتر سکونت داشته اند، پیروز به تامین وجه مورد نظر برای فروش واحد خود و تبدیل آن به واحد بزرگ تر مطابق با احتیاج خود نشده اند از این رو ترجیح داده اند برای افزایش کیفیت محل سکونت خود، به خصوص افزایش متراژ و مساحت، به بازار اجاره رو آورده و از این رو از بازار معاملات خرید وفروش مسکن به بازار اجاره، شیفت نموده اند.

در جدول زیر تعیینات بعضی از تازه ترین فایل هایی که روز گذشته به بازار اجاره مسکن شهر تهران با مساحت 80 تا 150 مترمربع عرضه شد، درج شده است که رهن کامل بخش زیادی از این فایل ها همان گونه که در جدول تعیین است در محدوده یک میلیارد تومان است.

منبع: فرارو

به "قیمت اجاره آپارتمان 80 تا 150 متر ، هزینه تبدیل به احسن در بازار اجاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اجاره آپارتمان 80 تا 150 متر ، هزینه تبدیل به احسن در بازار اجاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید