غیبت احتمالی ستاره خط حمله اسپانیا در نیمه نهایی

به گزارش وبلاگ ماشین، پابلو سارابیا ستاره خط حمله تیم ملی اسپانیا احتمالاً به علت مصدومیت در ملاقات نیمه نهایی مقابل ایتالیا را از دست خواهد داد.

غیبت احتمالی ستاره خط حمله اسپانیا در نیمه نهایی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماشین، اسپانیا شب گذشته در یک بازی بسیار سخت که در وقت های قانونی و اضافی با تساوی 1-1 به سرانجام رسید نهایتاً پیروز شد در ضربات پنالتی حریف سخت کوش خود یعنی سوئیس را شکست دهد و به جمع چهار تیم سرانجامی رقابت های یورو صعود کند.

اما آاس گزارش داده است که ستاره خط حمله تیم ملی اسپانیا یعنی پابلو سارابیا در دقایق ابتدایی ملاقات برابر سوئیس دچار مصدومیت شده اما سعی نموده هر طور که شده به بازی ادامه دهد اما نهایتا ادامه احساس درد باعث شده که این بازیکن در بین دو نیمه تعویض گردد.

به نظر می رسد که سارابیا دچار مصدومیت عضلانی شده و حالا حضور او در مسابقه حساس و سرنوشت ساز مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی ایتالیا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. در همین حال آاس در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده که به احتمال فراوان این بازیکن ملاقات مقابل ایتالیا را از دست خواهد داد و در این صورت لوئیس انریکه از دنی اولمو در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "غیبت احتمالی ستاره خط حمله اسپانیا در نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت احتمالی ستاره خط حمله اسپانیا در نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید