تیم اسلحه سابر ایران با پیروزی بر قهرمان جهان نهم شد

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان در مسابقات جام جهانی ایتالیا با پیروزی مقابل اسپانیا و کسب عنوان نهم به کار خود پایان داد.

تیم اسلحه سابر ایران با پیروزی بر قهرمان جهان نهم شد

به گزارش وبلاگ ماشین به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، تیم ایران در مجموع از 5 دیدار خود صاحب 4 پیروزی ارزشمند شد. اسپانیا آخرین حریف تیم ملی شمشیربازی در بخش تیمی مسابقات جام جهانی ایتالیا بود که تیم ملی کشورمان با ترکیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی در مصاف با این تیم به پیروزی ارزشمند 45 بر 38 دست یافت.

شاگردان عبدالحمید فتحی در تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر پیروز شدند کانادا را در یک رقابت نزدیک و پایاپای 45 بر 41 شکست داده و حریف اوکراین در مرحله بعد شوند. آنها مقابل این تیم که عنوان قهرمانی اروپا و جهان را در اختیار دارد نیز به پیروزی 45 بر 40 دست یافته و حریف اسپانیا شدند که این بازی را هم با پیروزی به انتها رساندند.

دیدار تیم های شمشیربازی ایران و اسپانیا برای مشخص جایگاه های نهم و دهم مسابقات جام جهانی ایتالیا برگزار گشت. براین اساس تیم کشورمان با کسب پیروزی در این دیدار عنوان نهم این رقابت ها را از خود کرد.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی آخرین دیدار خود در بخش تیمی مسابقات جام جهانی ایتالیا را به سود خود تمام کرد که پیش از آن نیز صاحب بردهای ارزشمندی شده بود. این تیم که در رده نوزدهم رنکینگ جهانی واقع شده است در نخستین دیدار خود لهستان، تیم سیزدهم رنکینگ جهانی را 45 بر 40 شکست داد و به جمع 16 تیم برتر مسابقات صعود کرد. تیم کشورمان در این مرحله به مصاف ایتالیای میزبان که عنوان قهرمانی المپیک را هم در اختیار دارد رفت اما نتیجه بازی را واگذار کرد.

منبع: تسنیم

به "تیم اسلحه سابر ایران با پیروزی بر قهرمان جهان نهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم اسلحه سابر ایران با پیروزی بر قهرمان جهان نهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید