عرضه دو محصول جدید توسط بهمن دیزل در امسال

به گزارش وبلاگ ماشین، شرکت بهمن دیزل با همکاری شریک چینی، بزودی دو محصول جدید عرضه خواهد نمود.

عرضه دو محصول جدید توسط بهمن دیزل در امسال

وبلاگ ماشین - مهدی درفشی: محمد محمدی، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در نشست خبری مجازی، خبر از عرضه دو محصول جدید در امسال داد.

ایسوزو شریک همیشگی بهمن دیزل

محمدی در خصوص همکاری با ایسوزو و یا احتمال همکاری با شرکای جدید گفت: ایسوزو از شرکای قدیمی ما است و در صورت برطرف تحریم ها، بدون شک به همکاری با ایسوزو ادامه خواهیم داد. در خصوص همکاری با شرکت های دیگر نیز هنوز تصمیمی نگرفتیم.

برندسازی

وی اضافه کرد: در زمان تحریم، در بهمن دیزل برندسازی انجام شد. در سال گذشته، 50 درصد محصولات فراوری شده در شرکت با برند خودمان بود . در امسال نیز دو محصول جدید را با همکاری شریک چینی به بازار عرضه خواهیم کرد.

بهمن دیزل توانایی تامین بازار را دارد

مدیرعامل بهمن دیزل درباره تامین احتیاج بازار خودروهای تجاری گفت: در صورت حمایت های لازم، توانایی پاسخگویی به احتیاج بازار در زمینه کامیونت و مینی بوس را داریم. البته احتیاج بازار مرتبط با شرایط حاکم بر کشور است.

در تامین قطعات یدکی مسئله ای وجود ندارد

محمدی درباره تامین قطعات یدکی محصولات گفت: خوشبختانه در بحث تامین قطعات یدکی مسئله ای نبود و قطعات مورد احتیاج تامین شد.

مهمترین اهداف در امسال

وی گفت: در امسال، هدف این است که درصد داخلی سازی محصولات افزایش یابد. شیلر شش تن در حال حاضر 56 درصد داخلی سازی دارد که قرار است این رقم در امسال به 60 درصد برسد. همچنین هدف این است که میزان داخلی سازی شیلر هشت تن از 45 درصد به 50 درصد افزایش یابد. مینی بوس پگاسوس نیز 41 درصد داخلی سازی داشته که باید به 50 درصد برسد.

افزایش دو برابری میزان فراوری در امسال

محمدی در خصوص برنامه فراوری بهمن دیزل گفت: در سال 1400 میزان فراوری در بهمن دیزل دو برابر خواهد شد. دو محصول جدید در سگمنت های متفاوت به فراوری خواهد رسید. یکی از این دو محصول، در حوزه کشنده ها قرار می گیرد. تاییدیه های این محصول در تیرماه دریافت و فراوری آن، در نیمه دوم امسال شروع خواهد شد. بهمن دیزل با فراوری این کشنده، به باشگاه فراوری کنندگان کشنده در کشور خواهد پیوست.

انتقال دانش فنی از ایسوزو به بهمن دیزل

محمدی درباره انتقال تکنولوژی و دانش فنی در همکاری با شرکای خارجی گفت: بهمن دیزل تا به امروز چیزی در حدود 85 هزار دستگاه ایسوزو فراوری نموده است. بدون شک، بهمن دیزل در فراوری محصولات با برند اختصاصی، از تجربه و آزمون های گرفته شده در فراوری ایسوزو، استفاده کرد.

منبع: بیت ران

به "عرضه دو محصول جدید توسط بهمن دیزل در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه دو محصول جدید توسط بهمن دیزل در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید