صدیقه دریایی نخستین طلایی ایران در جام جهانی ووشو

به گزارش وبلاگ ماشین، بانوی سانداکار ایران با غلبه بر حریف نامدار ویتنامی، نخستین مدال طلای ایران در جام جهانی 2016 را به نام خود ثبت کرد.

صدیقه دریایی نخستین طلایی ایران در جام جهانی ووشو

به گزارش وبلاگ ماشین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امروز (شنبه) و در رقابت های نوبت صبح جام دنیای ووشو، در وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای بانوان صدیقه دریایی که پیروز شد در نخستین مبارزه خود برابر حریفی از هنگ کنگ به رجحان دست یابد، برای کسب مدال طلا با ترانگ تی نگوین نایب قهرمان دنیا از ویتنام رقابت کرد. دریایی در دو راند متوالی با ارائه مبارزه ای حساب شده به رجحان دست یافت تا مدال طلا را از آن خود کند.

همچنین در وزن منهای 70 کیلوگرم مریم هاشمی قهرمان دنیا به مصاف لاریا کیپولا رقیب ایتالیایی خود رفت. هاشمی در دور اول با اقتدار و در دو راند متوالی بر حریف ایتالیایی پیروز شد تا فردا (یکشنبه) برای کسب مدال طلا مبارزه کند.

پیش از این نیز امیر فضلی نماینده وزن منهای 85 کیلوگرم ایران در نخستین دیدار خود با ژاویر فوپا پوکام از فرانسه روبرو شد و در دو راند متوالی به رجحان دست یافت.

در رقابت های نوبت عصر و در وزن منهای 65 کیلوگرم شهربانو منصوریان که افتخارات زیادی را در سال های اخیر کسب نموده است با کریستانا موروزوا از روسیه روبرو می گردد.

همچنین حمید رضا قلی پور قهرمان بلامنازع سال های اخیر دنیا در وزن منهای 90 کیلوگرم با ایلیا وارچینا از بلاروس مبارزه دارد.

جام دنیای ساندا از آدینه به میزبانی شهر شین کشور چین شروع شده و سه روز ادامه دارد. مدال آوران سال گذشته مسابقات قهرمانی دنیا که در اندونزی برگزار گردید، مجوز حضور در جام دنیای ساندا را دارند.

تیم ایران نیز با هفت سانداکار (چهار نفر در مردان و سه نفر در زنان) راهی این رویداد شده است.

راهنمایی سانداکاران مرد ایران در جام دنیای چین بر عهده حسین اوجاقی خواهد بود و معصومه قدیری نیز راهنمایی سانداکاران زن ایران را عهده دار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صدیقه دریایی نخستین طلایی ایران در جام جهانی ووشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیقه دریایی نخستین طلایی ایران در جام جهانی ووشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید