ششمین دوره اعطای جایزه محیط زیست ویژه دانشجویان برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ماشین، ششمین دوره اعطای جایزه محیط زیست ویژه دانشجویان، به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و با معرفی 10 ایده برتر برگزار گردید.

ششمین دوره اعطای جایزه محیط زیست ویژه دانشجویان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ ماشین، ششمین دوره اعطای جایزه محیط زیست ویژه دانشجویان دانشگاه های کشور و به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید.

در این مراسم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدیه به برگزیدگان درزمینه های انتها نامه و رساله های برتر با موضوع محیط زیست، ابداع، اختراع و طرح های نوآورانه و دانش بنیان مرتبط با حفاظت محیط زیست، تحقیقات علمی ارزشمند و مؤثر در زمینهٔ نجات گونه های کمیاب و در معرض خطر، فرهنگ سازی در زمینهٔ حفاظت محیط زیست و همکاری با سمن های محیط زیستی و فعالیت گروه های دانشجویی و انجمن های علمی درزمینهٔ منابع طبیعی و محیط زیست اعطا شد.

بعلاوه جایزه ویژه به ایده های استارتاپی در حوزه های کاهش، حذف و بازگردانی گاز های فلز در پالایشگاه ها و مدیریت اصولی پساب های صنعتی در پالایشگاه های اهدا شد.

60 پرونده از 30 دانشگاه به دبیرخانه این رویداد ارسال شد. شرکت ایده پردازان در این دوره جایزه محیط زیست از به نسبت دوره قبل دو برابر شده است. در این مراسم از 10 ایده برتر تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ششمین دوره اعطای جایزه محیط زیست ویژه دانشجویان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین دوره اعطای جایزه محیط زیست ویژه دانشجویان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید