شایعه نو از صفحه نمایش گلکسی S24 می گوید، عکس

به گزارش وبلاگ ماشین، شایعات و افشاگری ها در مورد گلکسی S24 ادامه دارد، آن هم در حالی که تنها چند ماه تا معرفی پرچمدار سامسونگ زمان به جای مانده است.

شایعه نو از صفحه نمایش گلکسی S24 می گوید، عکس

تینا مزدکی- شایعات قبلی حاکی از آن بود که گلکسی S24 الترا ممکن است مانند سایر دستگاه های این سری دارای صفحه نمایش کاملاً مسطح باشد. با این حال، شایعات تازه قبلی ها را نقض می نمایند!

صفحه نمایش گلکسی S24 ممکن است خمیده باشد

شایعه منتشر شده در X (توییتر سابق) ادعا می نماید که گلکسی S24 اولترا ممکن است یک صفحه نمایش کاملاً مسطح نداشته باشد. انحنای قابل توجه 0.3 و 0.4 میلی متری بر روی قاب این تلفن همراه خبر از آن می دهد که هرچند نامحسوس اما ممکن است همچنان این احساس را در دست داشته باشید که نمایشگر کاملاً مسطح نیست.

گفته می گردد میزان حاشیه ها نصف میزان گلکسی S23 اولترا است. اگر این واقعا درست باشد، به این معنی است که حاشیه ها به طور قابل توجهی باریک تر از هر پرچم دار دیگر سامسونگ خواهد بود. با این حال، گفته می گردد که حاشیه های سمت چپ و راست به میزان گلکسی S23 Ultra هستند.

واضح است که هیچ راهی برای مشخص کمیت این اطلاعات وجود ندارد تا زمانی که رندرهای واقعی گلکسی S24 اولترا به صورت آنلاین ظاهر شوند. با توجه به نحوه عرضه محصولات سامسونگ، ممکن است مدت زیادی طول نکشد که اولین رندرهای بازاریابی رسمی به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.

انتظار می رود سامسونگ از سری گلکسی S24 در رویداد Unpacked در 17 ژانویه 2024 در سن خوزه کالیفرنیا رونمایی کند.

منبع: sammobile

  • یک قابلیت تازه در راه گوگل!

  • ردمی K70 پرو با 24 گیگابایت رم به گیک بنچ رسید!

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شایعه نو از صفحه نمایش گلکسی S24 می گوید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه نو از صفحه نمایش گلکسی S24 می گوید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید