رونمایی از متفاوت ترین گوشی دنیا چند ساعت پس از معرفی آیفون 16 ، عکس

به گزارش وبلاگ ماشین، در فاصله چند ساعت پس از رونمایی آیفون 16، هواوی با معرفی اولین گوشی تاشدنی با دو لولا و سه نمایشگر با نام Mate XT، خبرساز شد.

رونمایی از متفاوت ترین گوشی دنیا چند ساعت پس از معرفی آیفون 16 ، عکس

به گزارش وبلاگ ماشین ، هواوی میت XT با طراحی نوآورانه اش، فرم کاملاً تازه ای از گوشی های تاشدنی را به نمایش می گذارد.

به نقل از زومیت، یکی از لولاهای میت XT به سمت داخل و دیگری به سمت بیرون تا می گردد که هنگام تاشدن نمایشگر، حالتی Zمانند به گوشی می بخشد. نمایشگر سمت چپ دستگاه به عنوان نمایشگر خارجی در حالت تاشده عمل می نماید.

صفحه نمایش اصلی میت XT از نوع اولد است و مقدار 10.3 اینچی دارد که به طور قابل توجهی بزرگتر از صفحه نمایش های اصلی 7.6 تا 8 اینچی در گوشی هایی مانند گلکسی زد فولد 6 و پیکسل 9 پرو فولد به شمار میرود. اگر می خواهید صفحه نمایش بزرگ تری داشته باشید، اما نمی خواهید کل نمایشگر اصلی را باز کنید، می توانید از بخشی از نمایشگر در حالت نیمه باز بهره ببرید.

هواوی میت XT با وجود فرم فکتور نو و نوآورانه اش، از باتری 5600 میلی آمپرساعتی نیرو می گیرد که چندان چشمگیر نیست. هواوی در خصوص پردازنده گوشی نوش جزئیاتی ارائه نکرده است؛ اما احتمالاً باید شاهد استفاده از تراشه کرین 9010 باشیم که در سری پیورا 70 نیز حضور دارد.

در پنل پشتی ماژولی هشت ضلعی دیده می گردد که از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم متغیر (f/1.4 تا f/4.0)، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین پریسکوپی 12 مگاپیکسلی با زوم 5.5 برابری میزبانی می نماید.

گوشی تاشدنی نو هواوی با دو کانفیگ در چین در دسترس قرار می گیرد. قیمت هواوی میت XT در کانفیگ پایه با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی از 19٬999 یوان (حدود 2٬809 دلار) شروع می گردد. قیمت گوشی در قوی ترین کانفیگ با یک ترابایت فضای ذخیره سازی به 23٬999 یوان (حدود 3٬371 دلار) می رسد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "رونمایی از متفاوت ترین گوشی دنیا چند ساعت پس از معرفی آیفون 16 ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از متفاوت ترین گوشی دنیا چند ساعت پس از معرفی آیفون 16 ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید