سیل در چالوس 3 قربانی گرفت

به گزارش وبلاگ ماشین، سرپرست مدیریت بحران مازندران از پیدا شدن 3 جنازه در جریان سیل در چالوس اطلاع داد.

سیل در چالوس 3 قربانی گرفت

به گزارش باشگاه وبلاگ ماشین، محمدی سرپرست مدیریت بحران مازندران در مورد آخرین شرایط استان در پی بارش باران و سیل گفت: راستا 10 روستا به علت آورده در محور فرعی ناتر دلیر شهرستان چالوس مسدود و روستای واسکول در محاصره سیلاب است و تا به امروز 3 جنازه پیدا شد.

او اضافه نمود: بعلاوه اول جاده دلیر روستای فولادکلا 30 نفر در محاصره سیل و دو نفر داخل رودخانه افتاده اند.

محمدی گفت: در شهرستان چالوس راستا کندوان با گل ولای آسیب دیده و مشکل برای تردد خودرو مسافران وجود دارد.

او اضافه نمود: برق محور اصلی پل اوشن تا همسفر شامل روستا های ساتر، مکارود و سایت ایرانسل قطع می باشد و اتفاقات شبکه توزیع برق غرب در حال فعالیت می باشند که تا یک ساعت و نیم دیگر وارد مدار می گردد.

سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: در شهرستان کلاردشت تنها در بحث آب شرب به علت گل آلود بودن آب و جلوگیری از آسیب رساندن به تصفیه خانه از مدار خارج شده و آب رسانی به مردم با سه دستگاه تانکر 5000 لیتری در حال اجرا می باشد.

او اضافه نمود: در شهرستان تنکابن هم تخریب دیواره محور راستا سه هزار گزارش شده است. بعلاوه آب گرفتگی حیاط منازل منطقه و بعلاوه در این آبگرفتگی دو ساختمان در حاشیه رودخانه رخ داده که یک ساختمان به علت آسیب زیاد سیلاب بخشی از آن تخریب گشت.

محمدی گفت: در شهرستان نور، محور کلیک به کمرود به علت آورده و ریزش آوار مسدود شده بود که ساعت 3 بامداد بازگشایی شد. بعلاوه محور مچ به یالرود راستا مسدود شده بود که با کوشش نیرو های امدادی بازگشایی گشت، اما متاسفانه در این مدت یک دستگاه پل هم تخریب شد.

منبع: فرارو

به "سیل در چالوس 3 قربانی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل در چالوس 3 قربانی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید