سید صالحی: با این کیفیت به نتیجه گرفتن تیم ملی خوشبین نیستم

به گزارش وبلاگ ماشین، کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم انگلیس حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت هم باخت سنگینی را متحمل شد.

سید صالحی: با این کیفیت به نتیجه گرفتن تیم ملی خوشبین نیستم

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال درباره شکست سنگین تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر اظهار کرد: این بازی همچون ضرب المثل معروف چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است. بود. فوتبال ایران با فوتبال انگلیس خیلی فرق دارد. تیم ملی انگلیس بازی سرعتی و قدرتی اش نسبت به تیم های اسپانیا و آرژانتین خیلی بهتر است.

او ادامه داد: ترکیب تیم ملی فوتبال نشان داد که کی روش همان مربی 8 سال پیش است و برنامه خودش را اجرا می نماید. روزبه چشمی در تیم استقلال دفاع آخر بازی نمی نماید، اما در بازی با انگلیس در این پست بازی کرد. تیم ملی انگلیس خیلی سطح بالا بازی کرد و بازیکنان این تیم از کناره ها و عمق دور می زدند و لایه های دفاعی ایران را باز می کردند و در کار های ترکیبی خوب بودند. برعکس ملی پوشان ما فوتبال بازی نکردند و آمار بازی نشان داد که ما چیزی برای گفتن در این بازی نداشتیم. کی روش همواره در دوندگی زیاد بازیکنان کار می کرد، اما در این بازی شاهد این موضوع نبودیم.

سید صالحی درباره اینکه تعویض اجباری علیرضا بیرانوند به خاطر مصدومیت در این بازی تاثیرگذار بود، گفت: گل هایی که انگلیسی ها زدند حتی بیرانوند هم درون دروازه بود آن گل ها را دریافت می کرد و تاثیرآن چنانی نداشت. بازیکنان انگلیس انگیزه زیادی داشتند و آن ها بعد از زدن 3 گل همچنان در پی گل های بیشتری بودند.

کارشناس فوتبال درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی ولز گفت: بازی با تیم های ولز و آمریکا ساده نیست. عیار فوتبال خود را در بازی با انگلیس نشان دادیم و بازی بانشاط و شادابی از تیم ملی فوتبال ندیدیم. اگر با همین کیفیت برابر حریفان بعدی خود بازی کنیم به نتیجه گرفتن تیم ملی خوش بین نیستم.

وبلاگ ماشین ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سید صالحی: با این کیفیت به نتیجه گرفتن تیم ملی خوشبین نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید صالحی: با این کیفیت به نتیجه گرفتن تیم ملی خوشبین نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید