زوج سالمندی که دور جهان را در کنار هم سفر کردند

به گزارش وبلاگ ماشین، مهم ترین مشکل سفر برای بیشتر افراد و اقشار جامعه، پرداخت هزینه های آن است. یک زوج سالمند اما سرزنده به نام های دبی و مایکل کمپ بل (60 و 70 ساله) معروف به Senior Nomads (خانه به دوش های پیر) که با مبلغ کمی بازنشست شده و ثروتی نیز نداشتند، تصمیم گرفتند که سال های آخر زندگی خود را به دور جهان سفر نمایند. اما آن ها تنها سفر نکردند بلکه توانستند مقرون به صرفه ترین سفر به دور جهان را با روش هایی جالب به انتها برسانند. این زوج 1000 روز اخیر زندگی شان را در 47 کشور گذرانده و شهرهای مختلفی همانند کوزو در ژاپن و یونان گرفته تا حتی ایرلند و جمهوری مالت را دیده اند؛ اما آنها واقعاً چطور توانسته اند سفر مقرون به صرفه به دور جهان داشته باشند ؟ با خبرنگاران همراه باشید تا با روش های سفر مقرون به صرفه ، توصیه هایی درمورد ویزا و راه هایی برای داشتن مقرون به صرفه ترین سفر دور جهان ، آشنا شوید.

زوج سالمندی که دور جهان را در کنار هم سفر کردند

سفر مقرون به صرفه به سبک این زوج سالمند

Airbnb دوست شماست. (ایر بی ان بی وب سایتی است که مردم در آن مکان های اقامتی مختلفی را کرایه می دهند. این وبسایت دارای حدود بیش از 1500000 مکان لیست شده در 34000 شهر و 190 کشور است. این شرکت که در اوت 2008 به مرکزیت سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا بنا نهاده شدهاست و دارای مالکیت خصوصی بوده و به وسیله Airbnb Inc. اداره شده و در مالکیت آن واقع شده است) . این زوج حدود 100 تور Airbnb را در طی سه سال به دور جهان آن ها شرکت کردند و این تور به طور میانه برای آن ها حدودا شبی 90 دلار هزینه داشته.

وسایل سفر تان را سبک ببندید یا به عبارتی سبک سفر باشید ، اما داروهایتان را از یاد نبرید. ممکن است گاهی مجبور شوید در یک رختخواب ناراحت بخوابید یا غذای خوبی نخورید و شاید گاهی شرایط باب میلتان نباشد.

خودتان غذا بپزید ، تا حد امکان سفره های سبک و مناسب سفر همراهتان داشته باشید حتی می تواند چاشنی ها و ادویه ها را هم بردارید. هرگز خانه را بدون یک بسته سوپ آماده ترک نکنید .

سعی کنید با تورهای پیاده روی رایگان همراه بشید تا مقرون به صرفه تر با شهرها آشنا شوید.

یک ویزا بلندمدت در منطقه شینگن بگیرید. (به انگلیسی : Schengen Area) به 26 کشور اروپایی گفته می گردد که قانون کنترل ویزا و گذرنامه ، در بدو ورود را برای شهروندان این منطقه حذف نموده اند. با گرفتن ویزا تنها از یک کشور که جزء این 26 کشور باشد ٬ می توانید به دیگر کشورها نیز بدون احتیاج به ویزای تازه ٬ سفر کنید.)

اپلیکیشن اخبار، خبر رسانی و اپلیکیشن هایی برای چت تصویری دانلود کنید تا از اتفاقات جهان و حتی آب و هوا با خبر شوید و بتوانید با خانواده٬ آشنایان و دوستانتان ارتباط تصویری خود را به وسیله اینترنت برقرار کنید .

از خدمات پزشکی و دندان پزشکی خارج از کشورتان که قیمت مناسب تریی دارند بهره مند شوید.

فقط به خاطر اینکه غریبه هستید نباید مانند غریبه ها بخورید. آدامس خرسی و نوشابه های رژیمی حتی در مولدووا (Moldavia یک پادشاهی تاریخی در شرق اروپا می باشد ) به مقدار کافی خوشمزه هستند، بنابراین غذاهای محلی را نباید فراموش کنید .

اما نظر شما درباره روش سفر این زوج سالمند برای سفر دور جهان چیست؟

آیا شما هم به فکر سفر مقرون به صرفه به دور جهان هستید؟

لطفاً نظرات و تجربیات خود را با وبلاگ ماشین به اشتراک بگذارید.

منبع: همگردی

به "زوج سالمندی که دور جهان را در کنار هم سفر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج سالمندی که دور جهان را در کنار هم سفر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید