فرایند کاهشی قیمت انواع گوشت در قروه

به گزارش وبلاگ ماشین، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قروه گفت: در یک ماه اخیر قیمت انواع گوشت قرمز و مرغ کاهش چشمگیری داشته است و پیش بینی می گردد این فرایند تا روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند.

فرایند کاهشی قیمت انواع گوشت در قروه

به گزارش وبلاگ ماشین آنلاین به نقل از فارس، علی منتشلو، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قروه در استان کردستان اظهار کرد: از 19 دی ماه نرخ گوشت قرمز گوسفندی مخلوط هر کیلوگرم 85 هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله درجه یک هر کیلوگرم 76 هزار تومان و گوشت مخلوط گوساله با استخوان هر کیلوگرم 55 هزار تومان به فروش می رسد.

وی اضافه نمود: در بازار قروه نرخ مصوب مرغ مصرفی کشتار روز به صورت عمده 10 هزار و 700 تومان و خرده فروشی 11 هزار و 200 تومان است و بعضی فروشندگان نیز به صورت رقابتی قیمت آن را نیز کاهش می دهند.

منتشلو گفت: بیشترین شکایت های شهفرایندان قروه ای مربوط به بازار مبلمان و صنف تعمیرات تلفن همراه بوده است که از شهفرایندان این شهرستان درخواست می گردد در صورت برخورد با هر گونه تخلف مراتب را به واحد بازرسی اداره صمت قروه به وسیله تلفن گویا 124 اطلاع دهند.

وی اظهار کرد: همه فروشندگان عرضه مواد خوراکی و کالاهای اساسی باید فاکتور فروش به مشتری ارائه دهند تا شفافیت قیمت ها برای مصرف کننده معین گردد.

به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قروه، در یک ماه اخیر قیمت انواع گوشت قرمز و مرغ کاهش چشمگیری داشته است و پیش بینی می گردد این فرایند تا روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "فرایند کاهشی قیمت انواع گوشت در قروه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند کاهشی قیمت انواع گوشت در قروه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید