دولتمردان و رهبران کرونایی جهان

به گزارش وبلاگ ماشین، ویروس کرونا اصلا به موقعیت افرادی توجهی ندارد، سن وسال هم نمی شاسد و به هیچ مرزی پایبند نیست. این ویروس تا به امروز تعدادی از رهبران، دولتمردان و شخصیت های سرشناس کشورهای جهان را به خود آلوده کرده است.

دولتمردان و رهبران کرونایی جهان

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ماشین به نقل از روزنامه مغربی هسپرس، شیوع ویروس کرونا در دنیا سبب شده تا رهبران و دولتمردان کشورهای مختلف از ابتلا به این ویروس بترسند، به ویژه اینکه ملاحظه می کنند برخی از شخصیت های سرشناس دنیا به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه بهداشتی به سر می برند.

پس از انجام آزمایشات دقیق پزشکی مشخص شد پرنس چارلز ولیعهد انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده است. پس از او بوریس جانسون نخست وزیر این کشور به کرونا مبتلا شد و اکنون ملکه انگلیس از ترس ابتلا به این ویروس داخل قصرش در قرنطینه بهداشتی به سر می برد.

شیوع ویروس کرونا به دولتمردان انگلیس منحصر نشد ، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان با تنگی نفس (یکی از علایم بیماری کرونا) روبرو شد، پس از انجام آزمایشات دقیق پزشکی مشخص شد او به کرونا مبتلا نیست اما مجبور شد تحت قرنطینه بهداشتی قرار بگیرد چراکه مرکل با یک پزشک آلمانی مبتلا به کرونا ملاقات کرده بود.

این ویروس خطرناک در آمریکای جنوبی هم شیوع پیدا کرد به گونه ای که رسانه های برزیل از ابتلای ژائیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور به کرونا خبردادند، هرچند که یکی از مقامات سیاسی برزیل این خبر را به شدت تکذیب کرد اما از مردم این کشور خواست تا مقررات بهداشتی مربوط به عدم شیوع کرونا را رعایت کنند.

مبارزه مالزی با ویروس کرونا تمام نشده بود که کاخ پادشاهی این کشور به طور رسمی اظهار داشت: مصطفی رعایه الدین شاه مالیزی به کرونا مبتلا شده است و اکنون در قرنطینه بهداشتی به سر می برد.

کاخ پادشاهی دومین کشور کوچک دنیا که در اروپا قرار گرفته است ، اظهار داشت: آلبرت دوم شاه موناکو به ویروس کوید 19 مبتلا شده است اما جای هیچ گونه نگرانی نیست.

درآمریکا خبر ابتلای ترامپ رئیس جمهور این کشور به کرونا به طور گسترده ای مطرح شد اما کاخ سفید به شدت این خبر را تکذیب کرد اما مردم آمریکا این روزها شاهد شیوع این ویروس درکشورشان هستند و تعداد زیادی از آمریکایی ها به کرونا مبتلا شده اند.

چند هفته قبل عبدالقادر اعماره وزیر حمل و نقل مغرب پس از سفر به اروپا به ویروس کرونا مبتلا شد. به دنبال این رخداد، تمام وزیران دولت رباط تحت آزمایشات دقیق پزشک قرار گرفتند و مشخص شد، آنان به کرونا مبتلا نیستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دولتمردان و رهبران کرونایی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولتمردان و رهبران کرونایی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید