عایدی شهرداری از عوارض قطع درختان چقدر است؟

به گزارش وبلاگ ماشین، خزانه دار شورای شهر تهران رقم عوارض شهرداری از قطع درختان را اعلام نمود.

عایدی شهرداری از عوارض قطع درختان چقدر است؟

به گزارش وبلاگ ماشین،حبیب کاشانی خزانه دار شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش عایدی 8 ماهه شهرداری تهران گفت: در هشت ماه منتهی به آبان ماه مجموعه منابع نقدی و غیرنقدی حدود 26 هزار میلیارد تومان بوده است.

او با بیان اینکه از 50 هزار میلیارد تومان 20 درصد بودجه یعنی حدود 10 هزار میلیارد تومان برای مصارف غیر نقد است، اضافه کرد: در 8 ماهه امسال از 16 هزار میلیارد تومان فقط 318 میلیارد تومان عایدی داشته ایم.

کاشانی تاکید نمود: در حوزه عایدیها جلو هستیم و در جایی که عایدیها سهل الوصول هستند اقداماتمان بهتر است و این نشان از آن دارد که مجموعه به سمت اوراق مشارکت سوق دارد.

او اضافه کرد: عایدیهای ناشی از توسعه شهر 22 هزار میلیارد تومان بود که تقریبا 3 هزار میلیارد تومان در این حوزه عقب هستیم و این یعنی در 8 ماهه گذشته در جهت اینکه منطقه ها کار مردم را پیش ببرند، کار نکرده ایم. باید قوانین خود را اصلاح کنیم تا کسری بودجه در این قسمت تأمین گردد.

خزانه دار شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در 8 ماهه اول سال، دریافتی از عوارض تخلفات شهرسازی نداشته ایم و خواهش من این است که شهردار تهران در هیات دولت اقدامی را انجام دهد که این پول از خزانه بازگردد، گفت: از دولت میخواهیم این اموال بازگردد تا کمبودهای شهر جبران گردد.

کاشانی تاکید نمود: عوارض قطع درختان 233 میلیارد تومان در 8 ماهه نخست سال بوده و خواهش من این است اقدامات این حوزه مدیریت گردد بعلاوه در حوزه تامین پارکینگ باید بهتر اقدام کنیم اگر پارکینگ های عمومی را تامین کنیم مردم می توانند از آنها بهره ببرند.

خزانه دار شورای شهر تهران اضافه کرد: در 8 ماهه سال حدود 26 هزار میلیارد تومان وصول شده درحالی که باید 33 هزار میلیارد تومان وصول میشد و شهرداری 6 هزار میلیارد تومان عقب است.

منبع: همشهری آنلاین

به "عایدی شهرداری از عوارض قطع درختان چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی شهرداری از عوارض قطع درختان چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید