خودروی ابرثروتمندان ایرانی، زیر پای پلیس ایتالیا!، عکس

به گزارش وبلاگ ماشین، با توجه به سگمنت مناسب و بعلاوه قدرت و عملکرد عالی، محتمل است که پلیس ایالتی ایتالیا، از فراری پروسانگوئه در ناوگان خود استفاده کند.

خودروی ابرثروتمندان ایرانی، زیر پای پلیس ایتالیا!، عکس

امیرمسعود عابدین: سوپراسپرت ها و سایر مدل های سطح بالا، برای انجام وظیفه پلیس غیر عملی هستند.آنها فضای کمی برای وسایل دارند و جایی برای مظنونین ندارند.

با این حال، فراری پوروسانگوئه ممکن است برای افسرانی که در پی عملکرد خوب و خودروی کاربردی هستند، سازگار باشد.رندرهای نو و غیررسمی موتور وان، پیش بینی می نمایند که پوروسانگوئه در صورت پیوستن به پلیس ایالتی ایتالیا، چگونه به نظر می رسد.

فضای صندوق عقب 16.7 فوت مکعبی SUV می تواند تجهیزات افسر را جابجا کند.در قسمت جلو، می توان صفحه نمایش سمت سرنشین را برای استفاده پلیس تغییر کاربری داد.در عقب، دو صندلی می توانند افسران یا مظنونان دیگری را در صورت اقتضای موقعیت حمل نمایند، کاری که مدل روما اسپایدر نمی توانست انجام دهد.

رنگ آبی و سفید در پوروسانگوئه خیره نماینده است.در این مدل، یک چراغ باریک بر روی سقف قرار می گیرد.پرچم ایتالیا به عنوان یک خط برجسته در اطراف پایین بدنه نشان داده شده است.

اگر پلیس ایتالیا هنوز سفارش خود را ثبت ننموده است، ممکن است منتظر بماند تا این مدل را به ناوگان خود اضافه کند.تقاضای اولیه آنقدر زیاد بود که فراری مجبور شد سفارشات خود را پس از اولین نمایش، متوقف کند. شاسی بلند V12 دوباره به فروش می رسد، اما این خودروساز در ماه می بیان کرد که تا سال 2025، مشغول ساخت سفارشاتی است که قبلاً دریافت نموده است.

فراری پوروسانگوئه در سپتامبر 2022 با موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی وارد بازار شد.این موتور، 715 اسب بخار قدرت فراوری می نماید و می تواند در 3.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.سیستم چهار چرخ محرک، فراری را در شرایط رانندگی و جاده های مختلفی قادر می سازد که ممکن است دیگر ابرخودروها نتوانند از عهده آن برآیند.

افزودن یک فراری به ناوگان اولین بار نیست که اتفاق می افتد.در سال 2014، لامبورگینی یک هوراکان را به پلیس ایالتی ایتالیا هدیه داد و دومین خودرو را در سال 2017 به آن هدیه داد.پلیس از آن برای انتقال اعضای بدن و خون به بیماران در سرتاسر ایتالیا استفاده نموده است که نشان می دهد حتی ابرخودروهای غیرعملی نیز می توانند هدفی در ناوگان پلیس داشته باشند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ ماشین مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "خودروی ابرثروتمندان ایرانی، زیر پای پلیس ایتالیا!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی ابرثروتمندان ایرانی، زیر پای پلیس ایتالیا!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید