خطیبی: اجازه موقعیت سازی به النصر ندادیم، بازیکنان مان فوق العاده بازی کردند

به گزارش وبلاگ ماشین، مربی تراکتور می گوید که از نمایش بازیکنانش راضی است.

خطیبی: اجازه موقعیت سازی به النصر ندادیم، بازیکنان مان فوق العاده بازی کردند

به گزارش وبلاگ ماشین، حسین خطیبی، مربی تراکتور ایران در نشست خبری پس از ملاقات با النصر در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با شکست یک بر صفر پرشورها همراه بود، اظهار کرد: ما تیم جوانی به بازی فرستادیم و 6، 7 بازیکن مان برای اولین بار در لیگ قهرمانان بازی می کردند و عضو تیم امیدمان بودند. آن ها به خاطر مسائلی که داشتیم، به تیم اصلی آمدند. ما بازی جان داری به نمایش گذاشتیم و به غیر از دو فرصتی که به حریف دادیم، اجازه موقعیت سازی به آن ها ندادیم. بازیکنان ما به خوبی مقابل النصر بازی کردند.

او ادامه داد: تیم النصر از دل مسابقات لیگ عربستان که 4 هفته از آن گذشته مقابل ما نهاده شد اما لیگ ما هنوز شروع نشده است. ما نه بدنسازی نموده بودیم و نه تیم مان کامل بود. شرایط بدنی ما نسبت به حریف خوب نبود. با این حال از بازیکنانم راضی هستم و آن ها با تمام توان مقابل تیمی که بازیکنان گران قیمت و باکیفیتی دارند، بازی کردند. خود آن ها انتظار چنین بازی ای از ما داشتند.

وی اضافه نمود: بازی قابل قبولی انجام دادیم و از بازیکنان مان راضی هستیم. ما نفرات کمی داشتیم و بازیکنی به زمین فرستادیم که 18 ساله بود. آن ها به خاطر جوانی شان نتوانستند به طور کامل وظایفی را که می خواستیم انجام دهند. این بازی تجربه خوبی بود و ما می توانیم نقاط ضعف مان را حل کنیم. باید بازیکنانی به ما اضافه شوند که بتوانیم در لیگ بهتر ظاهر شویم.

مربی تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا بهانه نبودن تماشاگران و کمبود بازیکن را برای باخت شان می آورند؟ شرح داد: من واقعیت ها را گفتم. شما حتما خبر ندارید که پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است. اگر آمار بگیرید 10 بازیکن خوب ما که در بازی های قبلی آسیایی بودند، نیستند. احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، فخرالدینی، خانزاده، عباس زاده، بابایی و بازیکنان فیکس مان در بازی های قبلی در این بازی نبودند. این ها بهانه نیست. ما به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی مان نتوانستیم بازیکن جذب کنیم.

خطیبی ادامه داد: اگر به فهرست ما نگاه کنید 14 بازیکن و 2 دروازه بان داشتیم. ما از نمایش بازیکنان مان راضی هستیم و آن ها فوق العاده بازی کردند. ما جوانانی داشتیم که برای اولین بار در چمن بازی می کرد و تجربه بازی در بزرگسالان را نداشتند. آن ها به علت بی تجربگی شان اشتباهاتی هم داشتند. ما روی نقاط ضعف و قوت النصر کار نموده بودیم و خوب کار کردیم. النصر تیم خوب و قابل احترامی است و به آن ها تبریک می گوییم. به نظرم ما با این جوانان مان امروز برنده بازی شدیم. فوتبال همین است و باید این موضوع را قبول کرد. ما باید برای آینده مان برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و بتوانیم مسائل مان را در آینده حل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خطیبی: اجازه موقعیت سازی به النصر ندادیم، بازیکنان مان فوق العاده بازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: اجازه موقعیت سازی به النصر ندادیم، بازیکنان مان فوق العاده بازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید