خبر خوش برای سهامداران پالایش یکم

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران:رئیس سازمان بورس اظهار داشت: صندوق پالایش یکم از زیان دهی خارج شده و قابل بازگشایی است.

خبر خوش برای سهامداران پالایش یکم

به گزارش وبلاگ ماشین به نقل از فارس،حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس، در خصوص بازگشایی صندوق پالایش یکم گفت: یک پیشنهاد از سوی سازمان بورس به دولت ارائه کردیم که از چند روز قبل اجرا شده، اگر این پیشنهاد عملی گردد، صندوق پالایش یکم به زودی باز می گردد. البته الان هم پالایش یکم قابل بازگشایی است، چون از زیاندهی خارج شده و به سوددهی رسیده است.

وی در خصوص این که این پیشنهاد چه بوده است گفت: هنوز این پیشنهاد مصوب نشده است و فعلا فقط پیشنهاد ارائه نموده ایم.

رئیس سازمان بورس همچنین در خصوص آخرین مصوبات شورای عالی بورس گفت: شورای عالی بورس هفته پیش جلسه نداشت و هر موقع جلسه داشته بلافاصله اطلاعات آن را اعلام نموده ایم.

وی همچنین در خصوص زنجیره فولاد و سنگ آهن در بورس کالا گفت: شیوه نامه ارائه محصولات زنجیره فولاد نهایی نشده است و بعد از این که یک شیوه نامه نهایی گردد در خصوص آن صحبت می کنیم، البته اصلاحاتی در بندهایی از شیوه نامه در رأس اجراست و بعد از اصلاحات شیوه نامه اعلام می گردد و بعد از آن سرمایه گذاری بر اساس این شیوه نامه در بورس انجام می گردد و اثر اجرای این شیوه نامه روی سنگ آهن و محصولات فلزی در بورس کالا بعدا باید آنالیز گردد.

قالیباف همچنین در خصوص شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت که به تازگی وارد بورس شده اند، گفت: شرکت های سرمایه گذاری استانی بازارگردان دارند و کارهای آنها به صورت بازگردانی انجام می گردد.

وی همچنین گفت: کارهای بازارگردانان در بازار سرمایه بر اساس 10 درصد متوسط معاملات در سه ماه قبل انجام می گردد.

منبع: اقتصادنیوز

به "خبر خوش برای سهامداران پالایش یکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای سهامداران پالایش یکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید