خبرنگاران 175 بیمار مبتلا به کرونا در لرستان بستری هستند

به گزارش وبلاگ ماشین، خرم آباد - خبرنگاران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 175 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان هستند.

خبرنگاران 175 بیمار مبتلا به کرونا در لرستان بستری هستند

به گزارش وبلاگ ماشین، مریم کوشکی روز دوشنبه اظهار داشت: تا به امروز 71 هزار و 867 بیمار مبتلا به کرونا در این استان شناسایی و تحت درمان قرار گرفته اند.

وی گفت: در مجموع 246 هزار و 751 نمونه تست مخاطی کرونا به آزمایشگاه های استان ارسال شده که از این تعداد پاسخ 173 هزار و 246مورد منفی بوده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه تا کنون یک هزار و 368 نفر در استان به دلیل ابتلا به این ویروس فوت شده اند.

مسوول ستاد مبارزه با بیماری کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین بر رعایت پروتکل های بهداشتی، دوری از تجمع، کاهش ترددهای غیرضروری و تهویه مناسب هوای منزل و محل کار تاکید کرد.

کوشکی با بیان اینکه کرونای انگلیسی هم وارد لرستان شده است، اضافه کرد: مردم استان با دوری از تجمعات و دورهمی و رعایت پروتکل های بهداشتی از خود و فرزندانشان مراقبت کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس از تمامی مردم لرستان تقاضا می شود در خصوص رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیر ضروری، مسافرت های بین شهری و حذف تجمعات خطر آفرین از جمله حضور در آرامستان ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: با ادامه فرایند موجود احتمال بازگشت استان به شرایط نارنجی طی هفته های آینده محتمل است، که افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر را به دنبال خواهد داشت.

براساس اعلام معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد استانی شهرستان های خرم آباد، الیگودرز، کوهدشت، چگنی، رومشکان، ازنا، دلفان و سلسله در شرایط آبی و زرد و شهرستان های دورود، پلدختر و بروجرد در شرایط نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 175 بیمار مبتلا به کرونا در لرستان بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 175 بیمار مبتلا به کرونا در لرستان بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید