حذف نقطه پرتصادف در محور خرم آباد، کوهدشت

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران/لرستان رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چگنی گفت: شش ماهه نخست سال جاری بیش از 31 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان پاکسازی و نقطه پرتصادف مله شبانان اصلاح شده است.

حذف نقطه پرتصادف در محور خرم آباد، کوهدشت

محسن لطیفی نیا امروز سوم مهرماه، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا انتها شهریورماه بیش از 31 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان چگنی پاکسازی و نقطه پرتصادف مله شبانان در محور خرم آباد-کوهدشت به طول یک کیلومتر اصلاح شده است.

وی توضیح داد: نصب 121 عدد استوانه ایمنی، 924 عدد انواع علائم جاده ای مسیرنما، قوس نما و ...، 19 عدد سرعتکاه، برقراری تردد و برطرف انسداد ناشی از تصادف به تعداد 38 مورد، خط کشی محورهای اصلی و فرعی به طول 12 کیلومتر، نصب 40 عدد نیوجرسی، نصب و تعمیر 245 شاخه گاردریل، نصب 34 عدد بشکه ایمنی و ایمن سازی 15 نقطه پرخطر با نصب علائم و خاک ریز بخش دیگری از عملکرد شش ماهه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان چگنی در این مدت بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چگنی گفت: در حوزه حریم راه در این شش ماهه تعداد 121 پرونده متقاضیان ساخت وساز در حریم راه مورد بازدید قرار گرفته و کروکی محل تهیه شده، بعلاوه 23 مورد اخطار برای متجاوزان به حریم صادر شده است.

لطیفی لکه گیری و چاله گیری با آسفالت سرد و گرم به اندازه 580 تن، برطرف آب شستگی محورهای اصلی و روستایی به اندازه 1800 مترمکعب، 105 کیلومتر شانه سازی و کانال زنی، اصلاح و پاکسازی قنو در طول 89 کیلومتر، ایجاد هره خاکی در 12 نقطه پرتگاهی و دهانه پل ها، شش هزار مترمکعب ریزش برداری محورهای اصلی، فرعی و روستایی، 300 هزار مترمکعب خاک ریزی و خاک برداری و زیرسازی محور اصلی خرم آباد-کوهدشت گردنه مله شبانان به طول یک کیلومتر را به اسم سایر اقدامات شاخص در این شهرستان برشمرد.

وی از پاکسازی دهانه و تنقیه 96 دستگاه پل در شش ماهه امسال اطلاع داد و اضافه کرد: تعمیر و بازسازی شش دستگاه پل آسیب دیده از سیل و احداث یک دستگاه پل موقت در منطقه ها سیل زده هم در این مدت انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چگنی انجام 48 گشت کنترل دروازه ای در حوزه حمل ونقل کالا و 25 مورد در حوزه مسافر، بازدید از شرکت های حمل ونقل به تعداد دو مورد، برگزاری سه جلسه کارگروه حمل ونقل در شهرستان و 20 مورد بازدید از نقاط پرتصادف را از عملکردهای شاخص شهرستان چگنی در حوزه حمل ونقل و ایمنی اسم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حذف نقطه پرتصادف در محور خرم آباد، کوهدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف نقطه پرتصادف در محور خرم آباد، کوهدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید