ثبت نام وام 15 میلیونی بازنشستگان فولاد در بانک رسالت

به گزارش وبلاگ ماشین، مدیرعامل صندوق فولاد از افزایش مبلغ وام بازنشستگان فولاد به 15 میلیون اطلاع داد و گفت: بازپرداخت اقساط این وام 36 ماهه است.

ثبت نام وام 15 میلیونی بازنشستگان فولاد در بانک رسالت

عامریان، مدیرعامل صندوق فولاد گفت: پیش از این مبلغ وام ضروری بازنشستگان چهار میلیون تومان بود و چون بهبود و ارتقای معیشت بازنشستگان فولاد سیاست قطعی و محوری صندوق است، افزایش وام در دستور کار نهاده شد. به همین دلیل در ماه اول کوشش کردیم تا مبلغ وام ضروری با افزایش دو برابری به هشت میلیون تومان برسد و تعداد وام گیرندگان را نیز سه برابر کردیم.

بازپرداخت وام 15 میلیونی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد توضیح داد، قبلا بازپرداخت وام بازنشستگان فولاد در 24 قسط بود؛ اما در رایزنی هایی که انجام دادیم، برای تحمل فشار کمتر این بازپرداخت ها 36 ماهه شد.

پرداخت وام به 3000 نفر

یکی از کارهای دیگری که برای پرداخت این وام صورت گرفته است، افزایش تعداد دریافت نمایندگان وام است. پیش از این تعداد وام گیرندگان 2 هزار نفر بود و در این دوره این تعداد به سه هزار نفر افزایش یافته است؛ بنابراین در این دوره تعداد بیشتری از بازنشستگان می توانند از تسهیلات دریافت وام با شرایط اقساطی خوب بهره مند شوند.

دریافت وام بازنشستگان فولاد نیازی به ضامن ندارد

  • برای دریافت این تسهیلات بازنشستگان عزیز نیازی به ارائه ضامن به بانک رسالت نیز ندارند تا فرآیند دریافت وام را برای آنان بسیار آسان تر گردد.
  • وام 15 میلیونی کاملا به صورت قرض الحسنه و بدون هیچ سودی پرداخت می گردد.
  • اقساط این وام از حقوق بازنشسته کسر می گردد.
  • اگر بازنشستگانی به علت اداری یا قانونی امکان دریافت وام 15 میلیونی و پرداخت اقساط آن را ندارد، پس از آنالیز لازم، امکان دریافت وام هشت میلیونی را برای آنها فراهم می گردد.

برای دریافت وام به کجا مراجعه کنیم؟

  • عملیات افتتاح حساب بانک قرض الحسنه رسالت به صورت مجازی انجام می گردد.
  • بازنشستگان صندوق که ممکن است شعبه بانک در محل سکونت آنها نباشد یا توان مراجعه ندارند می توانند به صورت مجازی حساب خود را افتتاح و درخواست وام را ثبت نمایند.
  • بازنشستگانی که امکان ثبت نام مجازی برای دریافت وام بازنشستگان فولاد را ندارند، با مراجعه به دفاتر امور بازنشستگی صندوق، فرم های مربوطه را تکمیل نمایند، سپس فرم ها و مدارک لازم را به صندوق ارائه دهند تا بقیه فرآیند ثبت نام به وسیله صندوق و بانک قرض الحسنه رسالت انجام گردد.

***

اخبار استخدام را در بلاگ وبلاگ ماشین بخوانید

منبع: بلاگ دیوار

به "ثبت نام وام 15 میلیونی بازنشستگان فولاد در بانک رسالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام وام 15 میلیونی بازنشستگان فولاد در بانک رسالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید