تمام مشخصات شیائومی 14 اولترا لو رفت

به گزارش وبلاگ ماشین، شیائومی 14 اولترا به طور کلی تفاوت زیادی نسبت به نسل قبلی خود ندارد و شیائومی ترجیح داده به تغییرات جزئی بسنده کند. این گوشی که قرار است تا چند هفته دیگری رونمایی گردد، حالا به لطف سایت معتبر WinFuture تمام مشخصات آن فاش شده است.

تمام مشخصات شیائومی 14 اولترا لو رفت

همانطور که می توانید ببینید، در پنل پشتی بار دیگری با ماژول دایره ای شکل غول پیکری روبرو هستیم که تفاوت خاصی نسبت به نسل قبلی ندارد. در این گوشی دوباره نمایشگر 6.73 اینچی AMOLED مورد استفاده قرار گرفته که رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 1440 در 3200 را ارائه می دهد. حداکثر روشنایی به 3000 نیت می رسد که البته این عدد فقط زمانی که در حال تماشای محتوای HDR هستید به واقعیت تبدیل می گردد.

دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی

در ماژول دوربین این گوشی 4 دوربین 50 مگاپیکسلی واقع شده است. به غیر از دوربین های اصلی و اولترا واید، یکی از دوربین ها زوم 3.2 برابری ارائه می دهد و دوربین پریسکوپی هم از زوم 5 برابری پشتیبانی می نماید. سنسور اصلی 1 اینچ میزان دارد و بنابراین می تواند نور بسیار زیادی جذب کند. بعلاوه باید به دیافراگم F/1.6 لنز قرار گرفته روی دوربین اصلی اشاره کنیم.

دوربین اولترا واید همچنان دیافراگم F/1.8 را ارائه می نماید، در حالی که دو دوربین زوم دارای دیافراگم F/3.0 هستند. مانند نسل قبلی، به احتمال زیاد دوربین اصلی، تله فوتو و دوربین پریسکوپی همگی دارای لرزشگیر اپتیکال هستند. برای افرادی که کیفیت فیلمبرداری اهمیت زیادی دارد باید بگوییم که این گوشی از فیلمبرداری 8K با سرعت 24 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می نماید.

چیپست و قیمت

قلب تپنده شیائومی 14 اولترا، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 است که احتمالا مدل اروپایی این گوشی فقط از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می نماید. اما برای سایر منطقه ها، ممکن است کانفیگ های دیگری ارائه گردد. باتری شیائومی 14 اولترا 5300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و قرار است با قیمت 1500 یورو به بازار اروپا راه پیدا کند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تمام مشخصات شیائومی 14 اولترا لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات شیائومی 14 اولترا لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید