تا کجا با عرضه های اولیه سهام داری کنیم؟
به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران: عرضه اولیه به منزله تازه واردی برای بازار سهام است که باید به نوعی صندلی خود را در این خانه پیدا کند. مساله ای که می توان آن را به هضم عرضه های اولیه تعبیر کرد. شناسایی این روند و مراحل این هضم می تواند حاوی سود برای معامله گران باشد.

به گزارش وبلاگ ماشین، به نقل از دنیای بورس؛ قدیمی ترهای بورس احتمالا با اصطلاح موج های مختلف عرضه اولیه و کوشش برای کسب سود در موج های بعدی سهام تازه وارد آشنایی خوبی دارند. انتها موج نخست صعود عرضه اولیه زمانی رخ می دهد که تعداد معاملات در بازار اوج می گیرد یا به اصطلاح می توان گفت موعد هضم عرضه اولیه در بازار فرامی رسد. افزایش تعداد معاملات به معنای خروج معامله گرانی است که در روز نخست در عرضه اولیه شرکت نموده اند و با اولین سیگنال نزولی جهت خروج را در پیش می گیرند. باید به این موضوع توجه کرد عمده افرادی که در عرضه های اولیه شرکت می نمایند کمترین آشنایی را نسبت به ارزندگی سهام ندارند و بر این اساس با اولین سیگنال ها از افت قیمتی سهم راه خروج از بازار را در پیش می گیرند. آیا راه مناسب تری برای کسب سود بیشتر از این موقعیت وجود دارد؟
گزارش هدایت برای کسب سود بیشتر از سهام تازه وارد و اینکه تا کجا با عرضه های اولیه سهام داری کنیم؟، را در این لینک دنبال کنید.
منبع: اقتصادنیوز