تاریخ معرفی گوشی های سری هواوی میت 50 لو رفت

به گزارش وبلاگ ماشین، بر اساس یک گزارش تازه، به نظر می رسد گوشی های سری هواوی میت 50 در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) رسما معرفی خواهند شد. این خانواده از 4 گوشی میت 50e، میت 50، 50 پرو و میت 50 RS تشکیل شده است. با وجود اینکه طی چند سال اخیر هواوی به علت تحریم ها دیگر حضور چندانی در بازار موبایل ندارد، اما این شرکت هنوز ساخت گوشی های هوشمند را کنار نگذاشته است.

تاریخ معرفی گوشی های سری هواوی میت 50 لو رفت

گفته می گردد بیشتر این گوشی ها از چیپست اختصاصی Kirin 9000S استفاده می نمایند که مبتنی بر تراشه Kirin 9000 است. البته مدتی قبل اعلام شد که احتمالا هواوی میت 50 RS به علت کم بودن موجودی این تراشه، با یک چیپست دیگر به دست کاربران می رسد. بعلاوه بعد از سرانجام همکاری هواوی با لایکا، این شرکت یک برند تازه برای دوربین های گوشی های خود به نام XMAGE ایجاد نموده است.

باید خاطرنشان کنیم به علت تحریم های آمریکا، هواوی امکان دسترسی به مودم 5G را از دست داده و به همین خاطر گوشی های سری هواوی میت 50 مانند دیگر پرچم داران تازه این شرکت صرفا از اینترنت 4G پشتیبانی می نمایند. این گوشی ها با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 3.0 ارائه می شوند که البته در چین HongMeng OS نام دارد. احتمالا طی هفته های آینده گزارش های بیشتری در خصوص این گوشی ها منتشر می گردد.

ماه ها قبل گزارش هایی مبنی بر واگذاری بخش موبایل هواوی منتشر شد که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. باید ببینیم بخش موبایل هواوی تا چه زمانی می تواند به این رویه ادامه دهد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ معرفی گوشی های سری هواوی میت 50 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی گوشی های سری هواوی میت 50 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید