برگزاری استارتاپ گردشگری در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ ماشین، استارتاپ گردشگری از 31 مرداد لغایت 2 شهریور ماه در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

برگزاری استارتاپ گردشگری در خراسان رضوی

یوسف بیدخوری سرپرست معاونت توریستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی خراسان رضوی از برگزاری یک استارتاپ در حوزه توریستی استان اطلاع داد.

یوسف بیدخوری در مورد این خبر بیان نمود که از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی کشور برگزاری استارتاپ های حوزه توریستی در استان ها سیاست گذاری شده که به همین دلیل در خراسان رضوی نیز استارتاپی برگزار می گردد.

مدت برگزاری استارتاپ حوزه توریستی در خراسان رضوی سه روز خواهد بود که از 31 مرداد لغایت 2 شهریورماه برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت توریستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی خراسان رضوی توضیح داد که پس از برگزاری این استارت آپ در استان، در مراحل بعدی به صورت ملی و سپس بین المللی برگزار خواهد شد.

بیدخوری با بیان اینکه در این رویداد فناورانه حوزه توریستی، دانشجویان، استادان دانشگاه و افراد فعال در زمینه استارتاپ ها می توانند شرکت نمایند، بیان نمود:

جوایزی به عنوان مشوق برای ایده پردازان حوزه توریستی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی به عنوان متولی آن، در نظر گرفته شده است و از بین شرکت نمایندگان 3 ایده برگزیده به رقابت های ملی استارتاپ در مهر ماه امسال در تهران معرفی خواهند شد.

هدف از برگزاری این استارت آپ به گفته بیدخوری، علمی کردن این صنعت و اشتغال زایی در صنعت توریستی است و یاری به تسهیل توریستی و افزایش ورود توریست به استان و کشور با برگزاری این استارتاپ ها است.

بیدخوری در مورد شرکت نمایندگان در برگزاری این استارتاپ نیز گفت:

دانشگاه فردوسی، پارک علم و فن آوری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی حوزه توریستی در این استارتاپ مشارکت دارند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری استارتاپ گردشگری در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری استارتاپ گردشگری در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید