بازی بتل رویال و داستان محور Off The Grid معرفی گشت؛ تریلر آن را تماشا کنید

به گزارش وبلاگ ماشین، استودیوی گانزیلا گیمز (Gunzilla Games) به تازگی از بازی بتل رویال و داستان محور Off The Grid رونمایی کرده است.

بازی بتل رویال و داستان محور Off The Grid معرفی گشت؛ تریلر آن را تماشا کنید

این بازی تیراندازی سوم شخص که با المان های سایبرپانکی خود در آینده ای دیستوپیایی جریان دارد، قصد دارد این ژانر را از طریق تمرکز روی المان های روایت و داستان سرایی تکامل دهد. نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم هایی نظیر District 9 و Chappie، در فرایند ساخت بازی دخیل خواهد بود و ریچارد کی. مورگان به عنوان نویسنده داستان انتخاب شده است. ریچارد مورگان نویسنده ای انگلیسی است که کتاب های زیادی در ژانر علمی تخیلی و فانتزی نوشته است. او همچنین در گذشته داستان بازی کرایسیس 2 را به تحریر در آورده است. از طرفی الیویر هنریوت که در گذشته روی ساخت بازی هایی از سری فارکرای و اساسینز کرید فعالیت داشته است، نقش کارگردان اجرایی را در زمینه روایت برعهده گرفته و به طور خاص از کیفیت داستان اطمینان حاصل می کند.

در بازی Off The Grid، طبق اعلام سازنده 150 بازیکن در مبارزات بازیکن در مقابل بازیکن و همچنین ماموریت های داستانی PvE با استفاده از نقشه های مشابهی که بازیکنان دیگر در آن قرار دارند، با یکدیگر برای بقا خواهند جنگید. بازیکنان با هر تصمیمی که مستقیما بر گیم پلی همه بازیکنان تأثیر می گذارد، این آزادی را دارند که نحوه روایت داستان را کنترل کنند. هسته اصلی بازی و ساختار روایت عمیق آن، روش منحصربه فردی است که در آن بازیکنان می توانند آیتم های درون بازی را بسازند، شخصی سازی کرده و با دیگر بازیکنان معامله کنند. در Off The Grid، مواردی مانند قهرمان و شرور داستان چندان اهمیتی ندارد زیرا بازیکنان برای زنده ماندن از جنگ های مخفیانه شرکت های آینده، باید با همه مبارزه کنند.

نیل بلومکمپ در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:

بازی Off The Grid با موتور بازی سازی آنریل انجین 5 در دست توسعه است و در سال 2023 برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی بتل رویال و داستان محور Off The Grid معرفی گشت؛ تریلر آن را تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی بتل رویال و داستان محور Off The Grid معرفی گشت؛ تریلر آن را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید