این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است ، آبادان می تواند جبران کند

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که حرف زدن از مشکل بی پولی نفت در واقع تکرار مکررات است، گفت: به نظرم این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است.

این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است ، آبادان می تواند جبران کند

عباس مرداسی در گفت وگو با وبلاگ ماشین، با بیان این که مسائل نفت آبادان کاملا معین است و به نظرم همه به این مسائل واقف هستند، اظهارکرد: در دو بازی اخیر لیگ بیست و یکم، تاثیر نبود منصوریان بالای سر تیم به علت ابتلا به کرونا و عدم ناهماهنگی ابتدای فصل، کاملا مشهود است و به نظرم در این مقطع نمی توان تیم را از نظر فنی بررسی کرد.

وی بیان نمود: در بازی با تراکتور که نفت با سه گل باخت نیز می شد ناهماهنگی در تمام خطوط را به صورت واضح دید. به نظرم نفت آبادان که به علت مسائل تکراری اقتصادی تنها یک اردوی یک هفته ای پیش فصل داشت، برای بهتر شدن احتیاج به زمان دارد.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: از تماشا بازی نفت مقابل تراکتور خیلی ناراحت شدم و اصلا نمی دانم عمق ناراحتی ام را چطور بیان کنم. اما بازهم تاکید می کنم چنین شرایطی در ابتدای فصل برای هر تیمی ممکن است، پیش بیاید و قطعا گذشت زمان، شرایط نفت را بهتر می نماید و از وقفه ای که در لیگ ایجاد می گردد نیز می توانند برای برگشت به لیگ استفاده نمایند و نتایج را جبران نمایند.

وی با بیان این که حرف زدن از مشکل بی پولی باشگاه نفت در واقع تکرار مکررات است، بیان کرد: تیم داری به این شکل باعث می گردد طرفدار از نظر روحی آسیب ببیند و نمی دانم مسائل این چنینی کی قرار است برطرف گردد و اصلا گوش شنوایی است یا خیر. به نظرم این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است. مردم آبادان با تیم نفت زندگی می نمایند و با هر برد شاد و زندگی می نمایند و با هر باخت نیز عزا می گیرند. من زمانی که در این تیم بودند، این شرایط را دیده ام. مطمئنا تیمی که پول داشته باشد می تواند خوب کار کند و نتیجه بگیرد. شرایط خوب اقتصادی از دلایل اصلی موفقیت تیم ها است که متاسفانه نفت فعلا فاقد آن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است ، آبادان می تواند جبران کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است ، آبادان می تواند جبران کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید