استقرار بیش از 30 غرفه در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران/البرز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از استقرار بیش از 30 غرفه در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز خبر داد و گفت: مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی و شهرداری کرج فعال شده و در این مکان پیشران هایی مستقر هستند که در این حوزه فعالیت های خاص دارند و دارای تجربه هستند.

استقرار بیش از 30 غرفه در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز

حسین فلاح نژاد روز یکشنبه 11 مهرماه در حاشیه افتتاح نخستین مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز، در جمع وبلاگ ماشین گفت: اولویت اختصاص غرفه با پیشران هایی بوده که از قبل در حوزه مشاغل خانگی فعال بوده اند و در زمینه های متنوع مختلفی چون فرش، مواد غذایی، کشاورزی، صنایع دستی غرفه ها مستقر هستند.

به گزارش وبلاگ ماشین، وی ادامه داد: مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی و شهرداری کرج فعال شده و در این مکان پیشران هایی مستقر هستند که در این حوزه فعالیت های خاص دارند و دارای تجربه هستند.

وی مسئله ای که فعالان مشاغل خانگی از گذشته با آن روبرو بوده اند را نداشتن تخصص لازم یا بازار فروش دانست و گفت: سعی شده این خلاءها جبران شود و به افرادی که تجربه و تخصص لازم ندارند، آموزش های لازم ارائه می شود. آموزش های مورد نیاز در زمینه بازاریابی هم به فعالانی که در زمینه فروش مشکل دارند، ارائه می شود.

این مسئول ادامه داد: از طرفی بازار و محل عرضه فیزیکی هم در اختیارشان قرار داده می شود و بسترهای فروش آنلاین از طریق فضاهای چون دیجی کالا یا سایر فضاهای مجازی هم در اختیار فعالان قرار داده می شود.

فلاح نژاد در مورد زمان برقراری مرکز هم گفت: فعلا از نظر زمانی محدودیتی برای استقرار غرفه ها و نمایشگاه وجود ندارد و قرار است به صورت دائمی برقرار باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استقرار بیش از 30 غرفه در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار بیش از 30 غرفه در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید