استاندار گلستان: کوشش ما توجه جدی به ضرورت های آب و برق است

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه های وزارت نیرو در استان، گفت: کوشش ما توجه جدی به ضرورت های حوزه آب و برق است و در این راستا با همراهی مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس از ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد.

استاندار گلستان: کوشش ما توجه جدی به ضرورت های آب و برق است

هادی حق شناس عصر یکشنبه 28 شهریورماه در جلسه جمع بندی پروژه های حوزه وزارت نیرو در استان گلستان اظهار کرد: بسیاری از موضوعات حوزه آب و برق را باید در اخذ ردیف در بودجه سال بعد موردتوجه قرار دهیم.

وی اضافه نمود: انجام اقدامات ضروری در حوزه آب و برق رضایت مندی مردم را به همراه دارد.

استاندار گلستان یادآور شد: پروژه هایی نظیر سد چایلی، سد میرداماد و سد نرماب آینده آبی استان را از بحران دور می نماید.

به گزارش وبلاگ ماشین به نقل از استانداری گلستان، حق شناس یادآور شد: انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان حتی با استفاده از چند پمپ ضمن پیشگیری از بروز پدیده ریزگرد، مانعی برای خشکی بیش از پیش خلیج گرگان و گردش آب در این منطقه می گردد.

وی ادامه داد: نیروگاه برق علی آبادکتول در حال حاضر بازده بیش از 40 درصد و فراوری قریب به هزار مگاواتی دارد که با حمایت وزارتخانه و اجرای سیکل ترکیبی بازده این نیروگاه را به بالای 60 درصد و فراوری بالای 1500 مگاوات می رساند.

استاندار گلستان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی هزار هکتاری اترک که معادل 23 شهرک صنعتی لازم است و به رونق فراوری در استان یاری ویژه ای می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استاندار گلستان: کوشش ما توجه جدی به ضرورت های آب و برق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار گلستان: کوشش ما توجه جدی به ضرورت های آب و برق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید