اقتصاد قزوین همیشه مورد توجه سرمایه گذاران خارجی است

به گزارش وبلاگ ماشین، معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین گفت: اقتصاد استان همیشه مورد توجه سرمایه گذاران خارجی بوده و فعالیت آنها در صنایع باعث شده تا این استان در مسیر پیشرفت مالی کشور نیز تاثیرگذار باشد.

اقتصاد قزوین همیشه مورد توجه سرمایه گذاران خارجی است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماشین ، علی رحمانی روز دوشنبه در حاشیه ملاقات از کارخانه یونیلیور ایران با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران خارجی همیشه در اولویت مالی استان واقع شده است، توضیح داد: حضور سرمایه گذاران خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین موجب رشد فراوری و شکوفایی اقتصاد کشور شده و این استان را در کشور پیشگام نموده است.

وی اضافه نمود: همکاری ها با شرکت هایی نظیر یونیلیور، ایران را در زمینه های متفاوت شامل زیرساخت ها، انرژی و هماهنگی دستگاه های مختلف با قدرت ادامه خواهیم داد و امیدوارم شاهد رشد سریع فراوری و توسعه فعالیت های این شرکت در سطح استان باشیم.

مصطفی غفوری، فرماندار شهرستان البرز نیز در این بازدید به حضور 20 ساله این شرکت در استان قزوین اشاره نمود و گفت: استان قزوین در طول 2 تا سه سال گذشته، اولین استانی بوده که سرمایه گذاری های خارجی را به طور رسمی جذب نموده و در کوشش هستیم که جذب سرمایه گذاری ها را افزایش دهیم.

در ادامه مهدی نورانی، مدیر ارشد ارتباطات و امور برون سازمانی این کارخانه نیز به ایجاد 670 فرصت شغلی مستقیم و 2 هزار همکار در زنجیره ارزشی این شرکت اشاره نمود و همکاری و همراهی مسوولان را موجب تسهیل در فراوری و رونق مالی دانست.

در انتها این ملاقات حاضران از خطوط فراوری این کارخانه بازدید کردند و قرار شد تا در راستای افزایش همکاری ها و رفع کردن چالش های پیش رو، اقدامات لازم صورت پذیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اقتصاد قزوین همیشه مورد توجه سرمایه گذاران خارجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد قزوین همیشه مورد توجه سرمایه گذاران خارجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید