از برد راضی هستیم، اما از کیفیت بازی نه

به گزارش وبلاگ ماشین، علیرضا مرزبان گفت: نخستین بازی بسیار سخت و البته مهم است که با پیروزی به اتمام برسد، که ما پیروز شدیم به 3 امتیاز برسیم.

از برد راضی هستیم، اما از کیفیت بازی نه

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ ماشین از اصفهان، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از نخستین بازی و پیروزی سپاهان در لیگ برتر بیست و یکم درخصوص برد 2 بر صفر سپاهان برابر مس رفسنجان گفت: خیلی مهم بود که لیگ برتر را با پیروزی شروع کنیم، می دانیم بازی های ابتدایی بسیار سخت است و گا ها نتایج عجیبی هم رقم می خورد. چرا که تیم ها بیش از 2ماه بازی جدی نداشته اند و ملاقات های محبت آمیز کیفیت خاصی را ندارند.

او اضافه نمود: به همین علت وارد این بازی ها که می شویم پیروزی مهم است، چون حس برنده بودن را به تیم بر می گرداند.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه از سبک بازی سپاهان خیلی راضی نبوده اند اعلام نمود: ما از کیفیت بازی خودمان خصوصا در 20 دقیقه آخر خیلی راضی نیستیم، باید اختلاف را در همان اوسط نیمه دوم بیشتر می کردیم و با خیال راحت بازی را ادامه می دادیم. از برد راضی هستیم، اما از سبک بازی نه.

مرزبان در سرانجام گفت: باید در ملاقات های بعدی در دفاع و حمله بررسی درستی انجام دهیم و به تیم یاری می نماید که قدم های بهتری برای ارائه بازی بهتر بردارند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "از برد راضی هستیم، اما از کیفیت بازی نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از برد راضی هستیم، اما از کیفیت بازی نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید