آرسن ونگر در راه ایران

به گزارش وبلاگ ماشین، کمیته آموزش میخواهد سرمربی اسبق آرسنال را به ایران بیاورد.

آرسن ونگر در راه ایران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماشین، ابراهیم شکوری درمورد برنامه های آینده کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، گفت: پس از تغییر و تحولات انجام شده، این کمیته میخواهد اتفاقات جدیدی را رقم بزند. لز این اتفاقات می توانیم به استفاده از مربیان و مدرسان سطح اول فوتبال جهان در کمیته آموزش نام ببریم.

وی اضافه نمود: سعی داریم از پتانسیل داخل کشور هم استفاده کنیم. مذاکراتی را با مربیان خارجی که در ایران حضور دارند مثل پاکو خمز و مورایس انجام دادیم. طبق مکاتبات انجام شده در عید نوروز تعدادی از مدرسان ما میهمان باشگاه تراکتور و خمز خواهند بود تا از ظرفیت های او استفاده گردد.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال توضیح داد: بعلاوه در انتها فصل سعی خواهیم کرد مدرسان خود را به اصفهان اعزام کنیم تا از دانش مورایس استفاده نمایند. سعی نموده ایم دوره های دانش افزایی را زیرنظر فدراسیون فوتبال سازماندهی کنیم تا لین دوره ها سر و شکل خوبی بگیرد.

شکوری اضافه نمود: در کوشش هستیم بتوانیم سازماندهی خوبی را برای کمیته آموزش ایجاد کنیم تا مربیانی که پس از اخذ مدرک کار نمی نمایند بیایند و خودشان را به علم روز جهان مجهز نمایند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و همه یاری کنیم تا فوتبال مان پیشرفت نموده و جامعه مربیان مان بتوانند هر روز خودشان را به روز نمایند و به علم روز جهان مجهز شوند تا بتوانیم فوتبال پویاتری داشته باشیم.

وی اضافه نمود: مکاتباتی را با AFC و فیفا داشتیم تا بتوانیم از مدیران فنی این 2 نهاد استفاده کنیم. طبق نامه های ارسال شده درخواست کردیم اندی راکسبرگ و آرسن ونگر و چند مدرس بزرگ دیگر در جهان به ایران بیایند. البته این کار مقداری زمان بر است.

رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال توضیح داد: با توجه به مراودات اداری موجود در کوشش هستیم یک چهره بین المللی را در اولین فرصت به ایران بیاوریم تا همه مربیان ما با هر مدرکی که چندین سال است مدرک گرفته اند، اما متاسفانه دوره هایی که باید با علم روز جهان آشنا و مجهز شوند برگزار نشده است در اولین فرصت همه جامعه مربیان را یکجا جمع نموده و از یک مربی و مدرس طراز اول جهان استفاده کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آرسن ونگر در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسن ونگر در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید