اختصاص 80 میلیارد تومان برای اجرای طرح های اشتغالزایی در گیلان

به گزارش وبلاگ ماشین، استاندار گیلان گفت: شهرستان خمام ظرفیت های اشتغال زایی خوبی در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد که باید شناسایی و تقویت شود.

اختصاص 80 میلیارد تومان برای اجرای طرح های اشتغالزایی در گیلان

دکتر اسدالله عباسی امروز در بازدید از طرح های شهرستان خمام، گفت: شهرستان خمام ظرفیت های اشتغال خوبی به ویژه در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد که لازم است این ظرفیت ها را به درستی شناسایی و تقویت کرد.

وی ثبت روستای فشتکه شهرستان خمام به عنوان روستای ملی حصیر را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: گیلان بیش از 80 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی و مشاغل خانگی، از محل تبصره 16 و 18 اعتبار دارد که باید در جذب آن تلاش موثری انجام شود.

استاندار گیلان به لزوم تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام مدرسه 12 کلاسه، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، میدان کمربندی و جاده خمام به کوچصفهان تأکید کرد و گفت: عملیات تکمیل مدرسه 12 کلاسه و کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شهرستان خمام از 13 آبان امسال با عزم جهادی آغاز می شود.

عباسی با اشاره به گذشت مدت کوتاهی از شهرستان شدن خمام، گفت: مدیران کل برخی دستگاه های اجرایی که در خمام حضور ندارند باید تا زمان استقرار آن دستگاه در این شهرستان، یک روز در هفته را برای خدمات رسانی به مردم در فرمانداری حضور داشته باشند.

وی که برای بازدید از شرایط چند طرح عمرانی و عام المنفعه و دیدار چهره به چهره با مردم روستای گردشگری و صنایع آغاز عملیات تکمیلی 2 طرح آموزشی و پرورشی در شهرستان خمام، به زودی دستی فشتکه به همراه مسئولان دستگاه های اجرایی به خمام سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای مسجد جامع خمام، به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه و اهدای گل ادای احترام کرد.

وبلاگ ماشین گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص 80 میلیارد تومان برای اجرای طرح های اشتغالزایی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 80 میلیارد تومان برای اجرای طرح های اشتغالزایی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید