آشنایی با انواع سبک های دکوراسیون داخلی منزل

به گزارش وبلاگ ماشین، اگرچه فرایند دکوراسیون خانه هر فصل تغییر می نماید (به خصوص در خصوص اکسسوری) ، اما به طور کلی سبک های دکوراسیون داخلی را می توان در 5 عنوان مختلف ارزیابی کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی منزل آشنا کنیم ؛ سبک هایی که هیچگاه از مد نمی افتند. با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع سبک های دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون خانه کلاسیک

سبک کلاسیک با استفاده از قطعات بی خاتمه که هیچ گاه از مد نمی افتند ، پدیدار می گردد. در این سبک می توانید از آباژورها و گلدان های کلاسیک بهره ببرید.

دکوراسیون خانه سنتی

اغلب مواد طبیعی در این سبک جایی برای خود پیدا می نمایند که دارای الهامات طبیعت در دکوراسیون هستند. این سبک را می توانید با گزینه های نقاشی های زیبای طبیعت کامل کنید.

دکوراسیون خانه به سبک مدیترانه ای

مهمترین تفاوت سبک مدیترانه ای که شباهت هایی با سبک روستیک در انتخاب بافت و متریال دارد. در سبک مدیترانه ای می توانید بافت های قدیمی را به استایل و رنگ های آبی و سبز در اکسسوری همراه کنید .

دکوراسیون خانه مدرن

نقش های هندسی در این نوع دکوراسیون بر روی مبلمان ، اکسسوری ها و دیوارها نمایان می گردد. قابل ذکر است که اجسام به کار رفته دارای خطوط تیز و دارای جزئیات فلزی هستند. دکوراسیون خانه به سبک مدرن، فلسفه مینیمالیسم را با خود به همراه دارد. طرح های کاربردی برجسته می شوند ، در حالی که اشیاء غیر کاربردی از فضای زندگی حذف می شوند.

مواد تزئینی خانه

مواد تزئینی خانه به عنوان سوغاتی مورد تقاضا هستند. اگر می خواهید تکه ای از سلیقه خود را در خانه عزیزان تان به یادگار بکذارید ، می توانید دکوراسیون خانه را به عنوان هدیه در نظر بگیرید.

اکسسوری و لوازم خانگی

لوازم خانگی محصولاتی هستند که فضاهای دکوراسیون خانه را از نظر زیبایی تقویت نموده و بعلاوه حال و هوای فضاهای داخلی را تغییر داده و آنها را شخصی می نمایند. اکسسوری هایی که وقتی با روش های دکوراسیون درست طراحی شوند ، به ارزش خانه شما می افزایند ، با ایجاد یکپارچگی بین قسمت های داخلی به شما یاری می نمایند تا به غنای بصری برسید. شما می توانید با زیباترین لوازم منزل ، فضای زندگی خود را به دلخواه خود طراحی کنرده و تنها با چند تکه محصول دکوراسیون ، فضاهای خانه را زیبا کنید.

هنگام انتخاب اکسسوری خانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اکسسوری به خانه شما یاری می نماید تا خانه منحصر به فردی داشته باشد. شما می توانید با یاری اشیایی که مطابق با حس دکوراسیون خانه خود انتخاب می کنید ، سبک های اصیل ، کلاسیک ، بوهمی ، مینیمال ، رمانتیک ، مدرن ، سنتی ، ترکیبی و بسیاری دیگر را ایجاد کنید و به خانه خود هویتی کاملاً تازه ببخشید. در انتخاب اکسسوری می توانید سبک کلی دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، اگر مبلمان با نقش و نگار سنتی را ترجیح می دهید ، اکسسوری های خود را نیز با تم سنتی انتخاب کنید. اکسسوری زیاد و چیدمان آنها در قسمت های ناسازگار می تواند باعث باریک شدن فضا و ایجاد احساس صافی گردد. به همین علت هنگام انتخاب اکسسوری می توانید انتخاب های سنجیده ای داشته باشید و احساس وسعت را در خانه خود حفظ کنید.

هماهنگی رنگ

هنگام انتخاب اکسسوری ؛ رنگ مبلمان ، رنگ دیوارها یا کاغذ دیواری های ، رنگ و مقدار مبلمانی که به عنوان اکسسوری استفاده خواهید کرد نیز مهم هستند. منطقه های که می توانید از وسایل تزئینی خود در اتاق نشیمن بهره ببرید. این می تواند قفسه کتاب ، یونیت تلویزیون ، دیوار ، میز وسط و میز کناری ، قفسه دیواری و میز ناهارخوری باشد. به غیر از این قسمت ها ، می توانید با توجه به چیدمان منزل تان از اکسسوری در قسمت های مختلف دکوراسیون خانه بهره ببرید.

بعلاوه می توانید از اکسسوری مستقیماً روی زمین بهره ببرید. به خاطر داشته باشید اشیایی را که روی زمین استفاده می کنید از اکسسوری هایی با قطر بزرگتر انتخاب نمایید. برای مثال می توانید از گلدان های بزرگ در گوشه و کنار اتاق نشیمن خود بهره ببرید و طرح های گل مصنوعی را در داخل گلدان ها قرار دهید. برای منطقه ها کوچک ، می توانید اشیاء رنگ روشن تری را انتخاب نموده و ناحیه را بزرگ تر نشان دهید.

دکوراسیون خانه خود را با لوازم تزئینی نوسازی کنید

اول از همه ، بسیار مهم است که بدانید اکسسوری مورد استفاده را در کجا قرار دهید. قبل از انتخاب اکسسوری ، توصیه می گردد ابعاد ، رنگ و سبکی که استفاده می کنید را آنالیز کنید. با یادگیری ابعاد لوازم جانبی که به وسیله توضیحات محصول خریداری می کنید ، آنالیز کنید که آیا با منطقه مورد استفاده شما سازگاری دارد یا خیر.

مکعب های جاشمعی را برای بخش ویترین خانه ، روی میزهای قهوه خوری یا روی یونیت تلویزیون خود انتخاب کنید. از این مکعب ها می توانید به صورت تک ، دوتایی یا سه تایی استفاده نموده و آن را با مدل های شمعدانی یا شمع گیر شیشه ای هماهنگ کنید.

استفاده از ساعت دیواری

شما می توانید ساعت های دیواری را با طرح های مختلف دیجیتال انتخاب نموده و در انتخاب ساعت دیواری به رنگ های دیوار خود نیز توجه کنید. ساعت های رنگ روشن را روی دیوارهای تیره و ساعت های تیره یا طرح دار را برای دیوارهای رنگ روشن به کار ببرید.

بعلاوه می توانید ساعت هایی که همرنگ دیوار شما طراحی شده اند را روی دیوارهای رنگ روشن ترجیح دهید. ساعت ها را می توان تقریباً در هر رنگی انتخاب کرد ، به خصوص در دیوارهایی با رنگ هایی مانند اکرو و سفید. در این صورت رنگ و سبک مبلمان خود را نیز در نظر بگیرید. در انتخاب ساعت دیواری به فضای روی دیوار نیز توجه نمایید. با انتخاب مقدار ساعت با توجه به فضاها می توانید تصاویری شیک در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

با اکسسوری ها ، فضای خانه های کوچک را تغییر دهید

از جمله لوازم خانگی کوچک در طیف گسترده می توانید از فیل ها و پرندگان فراوان ، قفسه های دیواری فرفورژه ، مجسمه های سرامیکی کوچک ، مجسمه های شکل دار ، اشیاء آویزان کوچک ، نقاشی های مناسب با مفهوم خانه شما ، آینه هایی به سبک مدرن یا فرانسوی و انگلیسی ، قاب های زیبا که می توانید برای عکس های خود بهره ببرید ، فانوس که می توانید در باغچه ، بالکن یا روی میزهای کنار خود استفاده نمایید.

از شمعدان های کوچک روی میزهای غذاخوری یا بوفه خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید از گلدان ها به صورت ساده بهره ببرید یا با گل های زنده یا مصنوعی آن را تزئین کنید.

تزیینات و اکسسوری های منزل در دکوراسیون خانه می توانند شما را قادر سازد تا انتخاب های خوب و مالی داشته باشید و با قطعات کوچک غنای بصری زیادی ایجاد کنید. برای انتخاب بین مقرون به صرفه ترین اکسسوری ها می توانید محصولات این صفحه را بر اساس قیمت جست و جو کنید.

منبع: اتاق

به "آشنایی با انواع سبک های دکوراسیون داخلی منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با انواع سبک های دکوراسیون داخلی منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید