9 قانون عجیب رانندگی در خارج که می تواند باعث جریمه شما گردد!

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران: رانندگان باید در طول سفراز قوانین خاص رانندگی درهر کشور مطلع باشند.

9 قانون عجیب رانندگی در خارج که می تواند باعث جریمه شما گردد!

مترجم : هما حاصلی / رانندگی در جاده های خارج از کشور در خلوت ترین زمان ها هم ممکن است گیج نماینده باشد. تبدیل مایل در ساعت به کیلومتر، راه باز کردن برای شترها در دبی و دیگر محدودیت ها یا قانون عجیبی که درآفریقای جنوبی رانندگان قانوناً مجاز به رانندگی بدون بیمه هستند!

قوانین رانندگی در سراسر دنیا فرق دارد، ممکن است به علت قفل نکردن ماشین خود در بیشتر نقاط استرالیا جریمه شوید و مجبورید هنگام عبور از جزیره پرنس ادوارد در کانادا بوق بزنید! ممکن است چنین قوانینی برای کاربران جاده عجیب و ناشناخته باشد، اما هیچ عذری برای رعایت نکردن آن مورد قبول نیست و خطر دریافت جریمه های سنگین منتظر شماست .

آلمان : تمام شدن سوخت

هنگام رانندگی در اتوبان های آلمان، رانندگان باید اطمینان حاصل نمایند که سوخت کافی برای سفر دارند زیرا تمام شدن بنزین غیرقانونی است. این به این علت است که توقف در این جاده های فوق سریع خلاف قانون است.

آفریقای جنوبی : رانندگی بدون بیمه

در حالی که بیمه نامه یکی از بزرگترین قوانین رانندگی برای بسیاری از کشورها است، رانندگان جاده در آفریقای جنوبی نیازی به بیمه نامه هنگام رانندگی خودرو ندارند. با این حال، بسیاری به رانندگان توصیه می نمایند برای محافظت بیشتر در برابر تصادف، بیمه نامه تهیه نمایند.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

امارات، دبی : حق تقدم با شتر است

در امارات از شتر به عنوان نمادی مهم یاد می گردد و در قوانین هدایت و رانندگی بسیار مورد احترام است. اگر شتری در جاده دیدید، همواره به او حق تقدم بدهید.

ایالات متحده آمریکا :چرخش به راست پشت چراغ قرمز مجاز است

در بیشتر شهرهای ایالات متحده به رانندگان اجازه می دهند که پشت چراغ قرمز به راست بپیچند، به شرطی که وسیله نقلیه دیگری در اطراف نباشد. با این حال، این قانون برای شهر نیویورک اعمال نمی گردد و ممنوع است، مگر اینکه در تابلوهای جاده ای خلاف آن ذکر شده باشد. این قانون رانندگی می تواند زمان زیادی برای مسافران در ایالات متحده صرفه جویی کند.

قبرس : غذا خوردن پشت فرمان

هنگام سفر در جاده های قبرس، مهم است که به یاد داشته باشید که در حین رانندگی چیزی نخورید. بعلاوه نوشیدن (اعم از الکل و غیر الکلی) پشت فرمان ممنوع است.

هند : بدون گواهینامه آلایندگی رانندگی نکنید

برای یاری به تأثیر آلودگی هوا، رانندگان در هند باید برگه معاینه فنی داشته باشنه که نشان دهد وسیله نقلیه آنها برای رانندگی از نظر زیست محیطی ایمن است. اگر رانندگان گواهی ارائه ننمایند، می تواند منجر به جریمه سنگین گردد.

انگلستان : تلفن همراه در خودرو ممنوع

ممنوعیت استفاده از تلفن پشت فرمان در بریتانیا به این معنی است که در حال حاضر در دست داشتن تلفن همراه در حین رانندگی غیرقانونی است، حتی اگر خاموش باشد و از آن استفاده نکنید. این قانون در هنگام توقف پشت چراغ قرمز، در ترافیک یا رانندگی با ماشینی های موتور استارتی هم صدق می نماید.

استرالیا : به علت قفل نکردن وسایل نقلیه جریمه شد

در بیشتر نقاط استرالیا، از نظر قانونی، باز گذاشتن قفل هر خودرویی تخلف محسوب می گردد. برای رانندگان بسیار مهم است که پس از پارک، قفل بودن وسایل نقلیه خود را سه بار آنالیز نمایند، حتی اگر خودرو را تنها برای چند دقیقه ترک نمایند، در غیر این صورت خطر دریافت جریمه وجود دارد.

کانادا : بوق زدن هنگام عبور از جزیره پرنس ادوارد

این یکی از معروف ترین قوانین مربوط به جزیره پرنس ادوارد در شرق کانادا است. خیلی عجیب است که رانندگان برای بوق نزدن جریمه شوند، اما در کتاب قوانین نوشته شده است که رانندگان در این جا هنگام سبقت گرفتن از دیگران باید بوق بزنند.

منبع : تراول مگزین

منبع: توریسم آنلاین

به "9 قانون عجیب رانندگی در خارج که می تواند باعث جریمه شما گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 قانون عجیب رانندگی در خارج که می تواند باعث جریمه شما گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید