3 میلیون و 800 هزار شب اقامت در مازندران طی تعطیلات عید فطر ثبت شد

به گزارش وبلاگ ماشین، در ایام تعطیلات عید فطر، بیش از 3 میلیون و 800 هزار اقامت در استان مازندران به ثبت رسید.

3 میلیون و 800 هزار شب اقامت در مازندران طی تعطیلات عید فطر ثبت شد

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران از اقامت بیش از 3 میلیون و 800 هزار مسافر در ایام تعطیلات اطلاع داد. دلاور بزرگ نیا گفت:

بر اساس آمار به دست آمده بیش از سه میلیون و 800 هزار مسافر در ایام تعطیلات از 4 تا هفتم تیرماه وارد مازندران شدند که بسیاری از آنها تمایل به اقامت در نوار ساحلی داشتند.

سال جاری توزیع متوازنی در ورود گردشگران در نوار ساحلی از بابلسر تا رامسر وجود داشته و با اینکه اندازه اقامت در نوارساحلی به مراتب چشمگیرتر بوده اما شرق و مرکز استان نیز از ورود گردشگران بی نصیب نمانده است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران با اشاره به کمبود فضای اقامتی رسمی در استان مازندران به نسبت مسافران شب اقامت گفت که درحال حاضر 50 هزارتخت رسمی در استان وجود دارد و خانه مسافرها، زائرسراها، کمپ های اقامتی و مدارس به منظور اسکان مسافران به یاری آمدند تا احتیاج اسکان گردشگران رفع گردد. بعلاوه با همکاری شهرداری ها و بهره گیری از فضاهای پارک ها موجب شده تا بعضی از گردشگران بتوانند به راحتی در این فضاها اقامت نمایند.

پیش بینی می گردد ورود حجم زیاد گردشگران به استان مازندران تا سرانجام تابستان همچنان با رونق بسیار خوبی ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به آماده باش نیروی ستاد تسهیلات سفر استان گفت:

رصد فعالیت های خدماتی و رفاهی در سراسر استان مازندران به وسیله کارشناسان و بازرسان مربوطه اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در طول ایام تابستان صورت می گیرد و با متخلفان برخورد جدی می گردد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "3 میلیون و 800 هزار شب اقامت در مازندران طی تعطیلات عید فطر ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 میلیون و 800 هزار شب اقامت در مازندران طی تعطیلات عید فطر ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید