11 طرح آموزشی و ورزشی در گچساران در دست ساخت است

به گزارش وبلاگ ماشین، به گفته مسئول اداره تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس گچساران 11 طرح آموزشی و ورزشی با اعتباری بیش از 411 میلیارد ریال در منطقه ها مختلف این شهرستان در دست اجراست.

11 طرح آموزشی و ورزشی در گچساران در دست ساخت است

این پروژه های آموزشی و ورزشی شامل ساخت مدرسه 6 کلاسه فضیلت ، مدرسه 6 کلاسه ابتدایی سربیشه ، مدرسه 9 و 6 کلاسه بهنیا و حضرت مریم، سالن هنرستان طالقانی، مدرسه ابتدایی 6 کلاسه چهار بیشه، مدرسه 12کلاسه 12 فروردین، استخر شنای دانش آموزی و مجتمع فرهنگی و هنری محله سادات است.

او اعلام نمود: دبیرستان 6 کلاسه فضیلت گچساران با اعتباری بیش از 40میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در دست اجراست.

علیزاده پیشرفت فیزیکی این طرح را 90 درصد اعلام نمود و گفت: طرح مجتمع فرهنگی و هنری دانش آموزی محله سادات با اعتباری بیش از 55 میلیارد ریال و زیربنای یکهزارو 500 متر مربع در دست اجراست.

او می گوید: این طرح آموزشی و هنری با 40 درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون راکد می باشد.

علیزاده گفت: مدرسه 9 کلاسه بهنیا با اعتبار 45 میلیارد ریال و پیشرفت 75 درصد، مدرسه 6 کلاسه حضرت مریم با 50 درصد پیشرفت و 45 میلیارد ریال اعتبار از مهمترین طرح های اموزشی در دست اجراست و زیر بنای هر یک از این طرح ها یکهزارو 40 متر مربع می باشد.

وی شرح داد: یک باب مدرسه 6 کلاسه در روستای سربیشه این شهرستان با زیر بنای یکهزارو 40 متر مربع با پیشرفت 25 درصد و اعتباری بیش از 45 میلیارد ریال در دست اجراست.

علیزاده سالن هنرستان طالقانی را از دیگر طرح های در دست اجرا گچساران اعلام نمود و گفت: این طرح در زیر بنای بیش از 850 متر یا پیشرفت 85 درصد و 10 میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است.

به گفته علیزاده: یک باب مدرسه 6 کلاسه در روستای چهار بیشه گچساران در زیر بنایی بیش از یکهزارو 40 متر با 65 درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری بیش از 35 میلیارد ریال در دست ساخت است.

علیزاده اضافه کرد: مجموعه استخر شنای دانش آموزی و زمین چمن با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در دست ساخت می باشد که تا به امروز بیش از 80 میلیارد ریال در این طرح هزینه شده است.

وی شرح داد: مدرسه 12کلاسه 12 فروردین با اعتباری بیش از 56 میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت 2 هزارو 106 متر مربع هم اکنون در دست ساخت است.

شهرستان 156 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

وبلاگ ماشین کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "11 طرح آموزشی و ورزشی در گچساران در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 طرح آموزشی و ورزشی در گچساران در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید