چرا برای بسته بندی جواهرات باید از چاپ روبان استفاده کرد ؟

به گزارش وبلاگ ماشین، اغلب فروشندگان جواهرات برای استفاده از بسته بندی، استفاده از چاپ روبان برای جواهرات را جز اولویت های خود می گذارند. استفاده از چاپ روبان به آنها یاری می نماید بسته بندی هایی مثل جعبه آماده و ساک دستی آماده را لاکچری تر به نمایش بگذارند. اغلب چاپ روبان ها می تواند بسته بندی را شیک تر جلوه دهد. یکی دیگر از کارهایی که حتماً باید برای بسته بندی جواهرات مورد اهمیت قرار گیرد چاپ لوگو و برند بر روی روبان و بسته بندی است.

چرا برای بسته بندی جواهرات باید از چاپ روبان استفاده کرد ؟

انواع روبان برای استفاده در بسته بندی جواهرات کدام است؟

روبان های گراس گرین، روبان های ساتن، روبان های چاپ شده، پاپیون های جواهرات … ما شما را با طیف وسیعی از روبان های جواهرات، که جلوه ای فانتزی به بسته بندی جواهرات شما می بخشد، ارائه می دهیم.

روبان ها و پاپیون ها می توانند جعبه جواهرات ساده را به چیزی خاص تبدیل نمایند، احساس انتظار و هیجان را برای گیرنده ایجاد می نماید. هیچ چیز مانند باز کردن یک مکان برای کشف آنچه در داخل جعبه جواهرات است، وجود ندارد. پاپیون جواهرات باعث ایجاد حس جشن می گردد و ما طیف وسیعی از رنگ ها را برای انتخاب داریم.

چگونه از چاپ روبان جواهرات باید نهایت بهره را برد؟

روبان های گروسگرین با روبان های ساتن خود انتخابی عالی برای اقلام لوکس هستند. روبان های ساتن همواره یک انتخاب محبوب برای جواهرات هستند و با تنوع رنگ های زیاد ما، می توانید روبان هایی را انتخاب کنید که مطابق با برند شما باشد یا برای موارد مختلف روبان هایی با رنگ های مختلف داشته باشید. روبان های چاپی ما نیز برای برندسازی عالی هستند.

بسته بندی با روبان چه مزیت های برای بسته بندی جواهرات دارد؟

بسته بندی با روبان زمانی که مشتریان آن را از دور جعبه های خود باز می نمایند، در ایجاد یک تجربه لذت بخش تأثیر بسیار خوبی دارد. لمس کردن روبان که با نام تجاری و لوگو چاپ شده اند، تداعی نماینده حس خوبی است که مشتریان هنگام باز کردن بسته بندی های لاکچری دارند. این روبان ها اغلب برای بسته بندی های برندهای بزرگ و معتبر استفاده می شوند که در ایجاد بسته بندی سفارشی برای خرده فروشان نیز همان تأثیر را خواهند داشت.

منبع: مجله چاپخونه

به "چرا برای بسته بندی جواهرات باید از چاپ روبان استفاده کرد ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برای بسته بندی جواهرات باید از چاپ روبان استفاده کرد ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید