هنوز تصمیمی برای حضور پوتین در نشست آب و هوایی گرفته نشده است

به گزارش وبلاگ ماشین، سخنگوی کرملین گفت، هنوز تصمیمی برای حضور رئیس جمهوری روسیه در نشست 22 و 23 آوریل آب و هوایی با ابتکارعمل آمریکا گرفته نشده است.

هنوز تصمیمی برای حضور پوتین در نشست آب و هوایی گرفته نشده است

به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: هنوز تصمیمی برای حضور و شرکت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گرفته نشده است و این تصمیم پس از آن گرفته می گردد که معین گردد این نشست چطور برنامه ریزی می گردد و اینکه چه کسی ریاست آن را برعهده دارد.

پسکوف در گفتگویی با کانال تلویزیونی روسیا-1 گفت: ما ابتدا اطلاعات درباره ایکه نشست مذکور چطور برنامه ریزی شده، چه کسی ریاست آن را دارد و چه زمانی برگزار می گردد، آنالیز و تحلیل می کنیم و بعد درباره حضور پوتین در آن تصمیم گیری می گردد.

وی همچنین گفت: ما باید پیش از اتخاذ هرگونه تصمیم درباره حضور پوتین در نشست به آنالیز کامل و تحلیل دقیق داده ها بپردازیم.

آمریکا میخواهد تا یک نشست بین المللی مجازی را درباره تغییرات آب و هوایی در 22 و 23 آوریل امسال میلادی برگزار کند و از 40 تن از رهبران دنیا نیز برای شرکت در این نشست دعوت نموده است.

انتظار می رود که این نشست بر تحکیم اقدامات به منظور کاهش انتشار گازهای مضر تمرکز داشته باشد.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا پیشتر دعوت نامه ای برای پوتین ارسال و در گفتگوی تلفنی 13 آوریل با وی بر این مساله تاکید نموده بود.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "هنوز تصمیمی برای حضور پوتین در نشست آب و هوایی گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز تصمیمی برای حضور پوتین در نشست آب و هوایی گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید