هشدار جدی به یحیی و پرسپولیس پیش از دربی

به گزارش وبلاگ ماشین، سهراب انتظاری درباره تقابل پرسپولیس و استقلال دو مدعی جدی قهرمانی در لیگ سال جاری در یکصدمین دربی شهر تهران گفت: بدون شک با توجه به وضعیتی که این دو تیم در جدول دارند حساسیت های این دربی خیلی بیشتر از دربی های اخیر خواهد بود و آنها می دانند که اگر امتیاز از دست بدهند شانس قهرمانی شان کمتر خواهد شد و این موضوع به سود سپاهان است. هر دو تیم از این بازی برد می خواهند و من امیدوارم که پرسپولیس در نهایت به پیروزی برسد.

هشدار جدی به یحیی و پرسپولیس پیش از دربی

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شانس قهرمانی سپاهان را در لیگ سال جاری بیشتر از دو مدعی دیگر نمی دانید؟، تأکید کرد: من معتقدم فوتبال به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست و پرسپولیس نباید به نتایج سپاهان و استقلال توجه کند. یحیی گل محمدی و بازیکنانش باید کار خودشان را انجام دهند و بدانند که مهمترین وظیفه شان پیروزی در چهار بازی خاتمهی است. پرسپولیس باید همه بازی هایش را ببرد و فکر می کنم اگر این اتفاق بیفتد قهرمان خواهد شد

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بعلاوه خاطر نشان کرد: طبیعتاً بازی های سپاهان روی کاغذ راحت تر است و آنها باید با تیم های پایین جدول بازی نمایند، ولی ما نمی توانیم هیچ وقت این را فراموش کنیم که در فوتبال بارها و بارها شاهد رقم خوردن نتایج شگفت انگیز بوده ایم و فکر می کنم پرسپولیس باید مقتدرانه کارش را جلو ببرد و در چهار بازی آینده فقط برای برد وارد زمین گردد.

انتظاری در خاتمه گفت: پرسپولیس در این چهار بازی احتیاج مبرمی به حمایت طرفداران و پیشکسوتان دارد و ما نباید بازیکنان و کادر فنی را تنها بگذاریم. خوشبختانه عملکرد تیم در چند بازی اخیر بسیار خوب بوده است و پرسپولیس می تواند با شکست دادن استقلال خودش را به عنوان شانس اول قهرمانی نشان دهد.

منبع: فرارو

به "هشدار جدی به یحیی و پرسپولیس پیش از دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی به یحیی و پرسپولیس پیش از دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید