نتایج دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش وبلاگ ماشین، رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1401 اطلاع داد.

نتایج دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

عبدالرسول پورعباس گفت: در پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای سال جاری از تعداد 73 هزار و 870 داوطلب شرکت نماینده، تعداد 49 هزار و 474 داوطلب مرد و تعداد 24 هزار و 396 داوطلب زن نام نویسی کردند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه نمود: در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای مجموعا تعداد 72 هزار و 65 نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد 23 هزار و 820 داوطلب زن و تعداد 48 هزار و 245 داوطلب مرد پذیرش شدند.

پورعباس یادآور شد: پذیرفته شدگان ضروری است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد از روز شنبه 9 مهر ماه به سامانه جامع آموزشی هم آوا دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای مشخص شده با در دست داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه منتشره درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و با توجه به نشانی مشخص شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه نمایند.

وبلاگ ماشین علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نتایج دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید