مشکلاتی داریم که آن را باز نمی کنم، مربی خوشبختی هستم

به گزارش وبلاگ ماشین، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی استقلال با پیکان گفت: بازی بسیار خوب و جان داری بود. به بازیکنانم افتخار می کنم که با تمام وجود بازی کردند. با همه مسائل، بازیکنان بسیار خوب بازی کردند. دو هفته تمرین نداشتیم و شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نبود ولی با تمام وجود بازی کردند.

مشکلاتی داریم که آن را باز نمی کنم، مربی خوشبختی هستم

وی اضافه کرد: مسائلی داریم که نمی خواهم اینجا آن را باز کنم. امیدوارم در آینده حل شود. برای حفظ این فرایند باید مسائل حل شود.

سرمربی استقلال درباره عدم صادر شدن مجور بازی صالح حردانی، تاکید کرد: دلیلش را نمی دانم. دو ساعت قبل از بازی گفتند کارت حردانی صادر نشده است.

مجیدی درباره مسائل تیمش در این مسابقه گفت: تیم من دو هفته تمرین نکرد و هر چهار روز یک بار هم بازی می کنیم. به این موضوع واقف بودم. سعی کردم از بیشتر بازیکنان استفاده کنم.

وی ادامه داد: پیکان هم دفاعی و بسته بازی می کند ولی بچه های ما بسیار عالی بازی کردند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه تیمش چه مسائلی دارد که امیدوار به برطرف شدن آن است؟ اظهار کرد: مسائل ما درون خانوادگی است و ترجیح می دهم اینجا مطرح نکنم. با درایتی که از آقای آجورلو سراغ دارم می دانم مسائل حل می شود. اگر چیزی نمی گوییم دلیل نمی شود که مسئله ای نداریم.

وی درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه دستگردی تاکید کرد: نسبت به زمین های دیگر بهتر بود. باید به چمن های نامطلوب عادت کنیم.

سرمربی استقلال در پایان درباره دلایل موفقیت تیمش در این فصل، گفت: مهمترین عامل خود بازیکنان هستند. مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم. عامل دوم هم مدیریت آقای آجورلو است. سهم بیشتر را به بازیکنان می دهم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکلاتی داریم که آن را باز نمی کنم، مربی خوشبختی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکلاتی داریم که آن را باز نمی کنم، مربی خوشبختی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید