مشاهده سویه نو دلتاکرون در انگلیس

به گزارش وبلاگ ماشین، انگلیس وجود سویه ترکیبی نو حاصل از سویه های دلتا و اُمیکرون کرونا را رسما تأیید کرد.

مشاهده سویه نو دلتاکرون در انگلیس

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ماشین، مقامات انگلیس به طور رسمی تأیید کردند سویه دلتاکرون که ترکیب سویه های مسری دلتا و اُمیکرون کروناست، وجود دارد.

بر اساس گزارش نیویورک پست، مقامات بهداشتی انگلیس در یک گزارشی که روز آدینه منتشر شد، فاش کردند سویه دلتاکرون به شکل رسمی مشاهده شده و این سویه را به عنوان تهدیدی تحت نظر دارند. این سویه ترکیبی در یک بیمار انگلیسی مشاهده شده و از سوی آژانس امنیت سلامت انگلیس (UKHSA) بدین نام خوانده شده است.

تأیید مشاهده سویه دلتاکرون در انگلیس در حالی صورت پذیرفته که کارشناسان پزشکی، ماه گذشته میلادی اظهارات در مورد یک سویه نو کرونا که ترکیب سویه های مسری اُمیکرون و دلتاست را رد نموده بودند. سویه های دلتا و اُمیکرون پیشتر ثابت نموده بودند که سرایت بیشتری از نسخه اصلی کرونا دارند؛ هرچند معین نیست این سویه ترکیبی تا چه میزانی سرایت پذیری دارد.

بر اساس گزارش مقامات بهداشتی انگلیس، دانشمندان بر این باورند این سویه نو در بدن یک بیمار که به هر دو سویه دلتا و اُمیکرون همزمان مبتلا شده بود، تکامل یافته و شکل گرفته است. تأیید سویه دلتاکرون هفته ها پس از ان صورت می پذیرد که گزارش یک دکتر در قبرس در مورد سویه وجود سویه دلتاکرون رد شده بود.

بعلاوه طبق گزارشی که نشریه تلگراف انگلیس داده، معین نیست این سویه در انگلیس بوده است یا آن که از کشور دیگری وارد این کشور شده است.

منبع: نیویورک پست

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مشاهده سویه نو دلتاکرون در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاهده سویه نو دلتاکرون در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید