مربع وحشتناک پرسپولیس در خط حمله

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران: پرسپولیس همچنان صدرنشین لیگ برتر است؛ این تیم شب گذشته در هفته بیست وهفتم لیگ برتر از سد آلومینیوم اراک گذشت و توانست با 58 امتیاز صدرنشین باقی بماند.

مربع وحشتناک پرسپولیس در خط حمله

به گزارش وبلاگ ماشین، به غیر از صدرنشینی، دیدار برابر آلومینیوم یک پیام مهم دیگر هم در دلش داشت: آمادگی شهریار مغانلو. این بازیکن که در نبود عیسی آل کثیر تحت فشار قرار گرفته بود تا جور خط حمله را به تنهایی بکشد با زدن یک گل و دادن یک پاس گل، خیال یحیی گل محمدی را راحت کرد.

مغانلو اگرچه در لیگ قهرمانان آسیا با 4 گل، شم گلزنی اش را به رخ کشیده بود، ولی این دومین گل او در ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر و البته اولین گلش در این تیم به نام یک بازیکن فیکس بود! همین مورد باعث شده بود تا عده ای نگران شرایط گلزنی شهریار در خط حمله باشند. با این وجود، در روزی که عیسی نبود، زوج ترابی و مغانلو وحشتناک نشان دادند تا در کنار امید عالیشاهِ متحول شده، پیام روشنی برای یحیی گل محمدی بفرستند که نگران خط حمله نباشد.

حالا به این مثلث خطرناک هجومی در دیدار برابر آلومینیوم باید عیسی آل کثیر هم اضافه شود تا ترکیب مربع گونه خط حمله پرسپولیس در دیدار دربی، جدی ترین زنگ خطر را برای خط دفاعی استقلال با فرهاد مجیدی به صدا در بیاورد.

یحیی بیش از هر زمان دیگری از داشتن مهاجمان آماده در ترکیب تیمش لذت می برد.

منبع: فرارو

به "مربع وحشتناک پرسپولیس در خط حمله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربع وحشتناک پرسپولیس در خط حمله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید